Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkä DETUR toimiston kautta Turkkiin katsottuasi ko. ohjelmaa tv:stä

Vierailija
27.03.2010 |

aika huonolaatuista tuo oppaiden ohjaus ja tietotaito

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa näkee oppaan ainoastaan matkalla hotelliin ja matkalla lentokentälle. Eivät tarvitse oppaan palveluja.

ohjelma vahvistaa kuvaa, että omatoimimatkailu on mun juttu.

Syy ei ole Deturissa, vaan yleensäkin tollasessa ouhussa. Ihme asiaan sitä opasta koko ajan tarvitaan.

Myöskään Turkki ei houkuttele yhtään. Päinvastoin, kierrän kaukaa.

Vierailija
22/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkkilaisia, joten tuodaanpa nyt esiin tämäkin näkökulma, ihan tasapuolisuuden nimissä....

Mutta parempi, että sinä pysyt pois sieltä ja matkustelet vain suuren Kurdistanin alueella :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelman tekijäthän yllättyivät kun niin monet (just nämä halpishotla tyypit) ottivat yhteyttä ja halusivat tähän ohjelmaan mukaan. Siis haloo!!! Ei kyllä tekisi mieli lomalla avautua jollekkin kameraryhmälle meidän asioista =DD

koska suurin osa asiakkaista on ollut sitä vastaan. Siksi kuvaukset pääosin halvemman tason hotelleista. (Ja hei haloo!!! huomaahan sen jo asiakaskunnastakin....) ;)))

Vierailija
24/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ääni vähän vaikeaselkoinen, mutta hän on todellinen asiakaspalvelija. Varmasti jaksaisin yhden retken kuunnella.

Vierailija
25/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppaat on vain pakollinen osuus. Ei niillä niin väliä ole.

Vierailija
26/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä niiden toisten matkalaisten takia...

Vierailija
27/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkään en ymmärrä mihin niitä oppaita tarvitaan??

Siinä yhdessä osassa se Turkkilainen opas pulttasi kun porukat ei ollu hipihiljaa bussissa hänen tylsän selostuksensa aikana..

Mä olisin kyllä hypänny bussista pois ja tehnyt valituksen. Lomalla pitäisi olla hauskaaa ja rentoa..eikä istua linja-autossa kuin kirkossa kattelemassa tosikkoa äijää..

Vierailija
28/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään harhakuvitelmia siitä, että olisi olemassa jossakin asiakaspalvelutyö, jossa asiakkaista ei puhuttaisi selän takana.

Sitä paitsi tuo ohjelma on todella viihteen vuoksi tehty. Eli siihen on valittu ne palat, joiden on arveltu kiinnostavan ja viihdyttävän katsojia. Silloin on pakko valita jotakin vähän repäisevää.

Vierailija
29/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan matkusta Turkkiin, rättipäiden maahan.

Mielummin sivistysvaltioihin; Italiaan tai Espanjaan.

Vierailija
30/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oletettavasti ainakin osa retkellä olijoista HALUSI KUUNNELLA opastusta, ne miehet häiritsivät opastusta. Aivan oikein teki kun opas huomautti asiasta.

Yleensäkään en ymmärrä mihin niitä oppaita tarvitaan??

Siinä yhdessä osassa se Turkkilainen opas pulttasi kun porukat ei ollu hipihiljaa bussissa hänen tylsän selostuksensa aikana..

Mä olisin kyllä hypänny bussista pois ja tehnyt valituksen. Lomalla pitäisi olla hauskaaa ja rentoa..eikä istua linja-autossa kuin kirkossa kattelemassa tosikkoa äijää..

Vierailija
31/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa näkee oppaan ainoastaan matkalla hotelliin ja matkalla lentokentälle. Eivät tarvitse oppaan palveluja.

Aika jännä on tosiaan ollut että oikeasti niillä oppailla on jotain tekemistä ja töitä noilla reissuilla :) Siis jos nyt vähän liioitellaan :) Itse en ole oikeastaan koskaan tarvinnut oppaan palveluja, ja todella harvoin siihen edes törmännyt lomani aikana.

Vierailija
32/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne muidenkin matkatoimistoiden oppaat puhuvat selän takana asiakkaista. T. Entinen matkaopas

Sama pätee tarjoilijoihin, baarityöntekijoihin, elektroniikka myyjiin..

Ei musta tuossa Deturissa mitään vikaa ollut. No, ehkä se kiharapäinen tyttö ärsytti, mutta kaikista ei voi pitää.

Vierailija
33/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mun mielestä tuo tietotaito on ihan verrattavissa muiden matkanjärjestäjien oppaiden vastaaviin. Itse olen ollut 'kotimaisella' vastaavalla töissä, eikä tuo nyt siitä paljoa poikkea. Itse asiassa Terhi on mielestäni erittäin hyvä työssään. Harva jaksaisi noita nuoria ajattelemattomia oppaita noin kärsivällisesti...Pitäkää nyt mielessä, että tämä on vain tv-sarjaa eli meidän viihdytykseen suunnattu. =)))

Vierailija
34/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei kiinnosta enää pennin vertaa.Ihan sama mitkä oppaat ovat ,näyttävät aliarviovan turisteja.Ei kyllä olla tarvittu oppaiden palveluja,sen verran vain hotellin näyttäessä ja poi lähtiessä.

Vierailija
35/35 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös entinen opas täällä... :) Ihan tutunnäköistä puuhaa, mitä olen muutamaa jaksoa katsonut. toimistoa ei voi yleistää muutaman oppaan perusteella, sillä varmasti kaikista löytyy niitä enemmän/ vähemmän tietäviä/asiakaspalvelualttiita jne. Kuten myös uudempia ja kokeneempia oppaita. :) Turkki on mielestäni mielenkiintoinen maa (kokemuksella sanon) ja suosittelen lämpimästi. :)