Lähtisitkä DETUR toimiston kautta Turkkiin katsottuasi ko. ohjelmaa tv:stä
aika huonolaatuista tuo oppaiden ohjaus ja tietotaito
Kommentit (35)
Olemme 11v reissanneet kaksi kertaa vuodessa etelälässä ja matkat on tehty eri matkatoimistojen kautta.
Matkalla ja paikan päällä emme ole ikinä huomanneet eroa palveluun JOS sitä olemme tarvineet.
sinnepäin olisin menossa ja hinta olisi sopiva niin mikä ettei. En nyt oppaiden apua tarvitse muutenkaan matkoillani.
mutta kyllä mun mielestä tuo tietotaito on ihan verrattavissa muiden matkanjärjestäjien oppaiden vastaaviin. Itse olen ollut 'kotimaisella' vastaavalla töissä, eikä tuo nyt siitä paljoa poikkea. Itse asiassa Terhi on mielestäni erittäin hyvä työssään. Harva jaksaisi noita nuoria ajattelemattomia oppaita noin kärsivällisesti...Pitäkää nyt mielessä, että tämä on vain tv-sarjaa eli meidän viihdytykseen suunnattu. =)))
matkatoimisto ei haittaisi mutta tuo kohde kylläkin...
toimisto ei vakuuta, mutta en kyllä matkustaisi Turkkiinkaan. Pakko myöntää, että Turkistakin löytyy yllättävän kivoja paikkoja ja olen positiivisesti yllättynyt maasta, mutta ei kuitenkaan niin paljoa kiinnosta, että matkustaisin paikanpäälle.
Harvoin sitä oppaiden palvelua kuitenkaan tavallinen ihminen tarvitsee.
ohjelma vahvistaa kuvaa, että omatoimimatkailu on mun juttu.
Syy ei ole Deturissa, vaan yleensäkin tollasessa ouhussa. Ihme asiaan sitä opasta koko ajan tarvitaan.
Myöskään Turkki ei houkuttele yhtään. Päinvastoin, kierrän kaukaa.
Kyllä ne muidenkin matkatoimistoiden oppaat puhuvat selän takana asiakkaista.
T. Entinen matkaopas
matkanjärjestäjänäni ei olisi mikään Detur-tyyppinenkään pulju. Jollekin arkkiehtuuri/historiateemaiselle kiertomatkalle voisin Turkkiin lähteä. Rantoja löytyy muualtakin, siistimpiä ja ilman turkkilaisia ahdistelevia miehiä.
mutta en ajattele enää.
tosi kuivan ja tylsän näköinen paikka. ainakin tuon sarjan perusteella.
jane laivareissut oli aivan järkkyjä. varsinkin se missä laulettiin suomalaisia iskelmiä
Okei, vihaan niitä tuputtavia kauppiaita ja välttelen kauppakatuja. Muuten aivan ihana paikka: lämpöä enemmän kuin suurimmassa osassa Välimerta, hotellitaso erinomainen verrattuna esim. Kreikkaan, ruoka hyvää, maisemat kauniit, kirkas vesi ja ihania raunioita/amfiteattereita yms. nähtävyyksinä! Musta Turkki ei häviä mitenkään muulle Välimeren alueelle ja lopettaisivat sen pakkokauppaamisen, niin laittaisin ehkä kaikken parhaimmaksi tuon alueen kohdemaista!
Varsinkin se Håkanin tapaus oli kiehtova :-) Mutta Turkki ei kohteena kiinnosta yhtään, näyttää aika ankealta ainakin sen sarjan perusteella.
Ne oli vasta tulossa lentokentältä hotelliin, eivät olleet missään opastetulla retkellä!
vastaus seinäruusulle.
on sama mikä toimisto sinut vie matkalle kun vain saa mustaa ja isoa,kun koti maassa ei päivätansseissa saa,edes puoli sammunuttakaan mukaan.
siis matkasi suunnatkoon kohti somaliaa,ja paluu lipunkin voit jättää ostamatta.
Jos olisi joku hieno hotelli, niin voisin lähteä. Ohjelmassa vaan ei ole sellaisia näkynyt. Muilla toimistoilla kyllä on tosi hienoja, että en tiiä mikä on juttu.
Mutta Turkki sinänsä on ihan kiva, ruoka erityisesti :)
olin pari kesää sitte Deturin kautta turkissa ja hyvin meni reissu :)
en ainakaan haluaisi sitä turkkilaista miestä oppaaksi; puhuu hoonoa soomea tosi ahdistavalla ja vinkuvalla aksentilla; kuulostaa astmaatikolta. Astmaatikot eivät sovi asiakapalveluammatteihin, kuten eivät myöskään epämiellyttävän äänen omaavat henkilöt!
Turkissa ei ole ihmisoikeuksia. Siellä mm. sorretaan kurdeja. En lähtisi lekottelemaan biitsille maahan, jossa samaan aikaan ihmisiä rääkätään ja kidutetaan vankiloissa ja kidutushuoneissa.
koska suurin osa asiakkaista on ollut sitä vastaan. Siksi kuvaukset pääosin halvemman tason hotelleista. (Ja hei haloo!!! huomaahan sen jo asiakaskunnastakin....) ;)))
eka kerran oisko noita oppaita ollutkaan silloin.Ei ainakaan heidän apujaan tarvittu.