Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhenne AMK = Auta Minua Käytännössä

Vierailija
26.03.2010 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kädetönkö siel huutelee? Harmi että sulle jäi vain amis vaihtoehdoksi, kun ei tietotaitosi muualle enää riittänyt.

Vierailija
2/5 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii? Joku kädetönkö siel huutelee? Harmi että sulle jäi vain amis vaihtoehdoksi, kun ei tietotaitosi muualle enää riittänyt.

Mulla on amk-tutkinto. Naurattaa vain nämä kollegani, jotka luulevat olevansa akateemisia :)

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tekniikan alan amk-aloituspaikkoja saisi karsia, töitä ei riitä kaikille.

jokaista meistä tarvitaan, oli sitten käynyt amiksen, amk:n tai yliopiston, onneksi kaikki eivät ole maistereita, tai kaikki eivät ole kokkeja.

Vierailija
4/5 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös amk-tausta, enkä kovinkaan akateeminen tunne olevani. ainakin tekniikan alan amk-aloituspaikkoja saisi karsia, töitä ei riitä kaikille.

jokaista meistä tarvitaan, oli sitten käynyt amiksen, amk:n tai yliopiston, onneksi kaikki eivät ole maistereita, tai kaikki eivät ole kokkeja.

Juuri näin. Tässäkin ikiaikaisessa av-taistossa amk vs. akateeminen koulutus unohtuu se tosiseikka, että tarvitaan monenasteista koulutusta, jotta yhteiskunnassa riittää tekijöitä kaiken maailman töille.

Vierailija
5/5 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä akateeminen edes haluaisi olla. Se riippuu siitä mihin työelämässään haluaa suuntautua, akateemisella koulutuksella en olisi saanut sitä samaa yleishyödyllistä pohjakoulutusta työharjoitteluineen jonka ammattikorkeasta sain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä