Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Missä tapasit nykyisin miehesi ja arvasitko heti että nyt natsasi?

Vierailija
26.03.2010 |

Töissä ja tiesin kyllä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin voimakasta tunnetta, joka iski heti tutustumisen jälkeen. En halunnut asettua vielä aloilleni! No, tässä ollaan, edelleen on pakko kyöhnätä yhdessä.

Vierailija
22/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies iski muhun silmänsä lukuisien yhteisien kokouksien aikana. Itse olin asiasta autuaan tietämätön.

Mies kertoi ajatelleensa minusta "tuon kun saisin, niin tekisin kaikkeni, ettei se koskaan haluaisi lähteä pois" :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelin aikani vastaan, mutta tässä yhä ollaan, tiukasti naimisissa ja kaksi ihanaa lasta messissä.

Vierailija
24/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilö joka rekrytoi minut taloon. Hän ihastui heti, minä havahduin vasta kun olin jo lähtemässä ko työpaikasta pois. Olimme olleet koko ajan parhaat ystävät ja jakaneet monta vaikeaa yksityisasiaa mutten koskaan huomannut hänen kiinnostustaan. Sitten kun rupesi tapahtumaan niin mentiin ryminällä:) Pari vuotta mietin itse riittääkö ystävyys liiton pohjaksi mutta kyllä sitä intohimoa on jo toistakymmentä vuotta ollut yllinkyllin;D

Vierailija
25/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kaverini tuttu, ja kaveri oli tulossa mun luokse yöksi.

Kemia syttyi heti, mutta ajattelin vain lyhyempiaikaista hauskaa. Takana monta takertujaa, ja tää mies vaikutti ihanan vapaalta ja itsenäiseltä.

5 kk tästä, ja oltiin kihloissa ja 6 kk myöhemmin naimisissa. 10 v takana ja vielä ei ole ahdistanut tippaakaan! Paranee vaan;)

Vierailija
26/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun nähtiin, niin ei hassumpaa. Yhteenkin muutettiin seurustelematta.

13 v ja kolmas yhteinen masussa ja edelleen kipunoi.