Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Missä tapasit nykyisin miehesi ja arvasitko heti että nyt natsasi?

Vierailija
26.03.2010 |

Töissä ja tiesin kyllä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesin heti, että he's the ONE.

Mies ei heti tajunnut. Vasta parin viikon kuluttua...

Vierailija
2/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvet meni veteliksi.

12 vuotta yhdessä, 3 lasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tiesi heti. Mä mietin vähän aikaa.

Vierailija
4/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin heti, että saan hänestä uskollisen miehen itselleni. Hänet valitsin biologisen kelloni takia.

Nyt en enää tiedä, onko hän ollut uskollinen, mutta nyt se ei mua niin kauheasti enää kiinnostakaan.

Vierailija
5/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiesin heti, samoin mies. Oltiin kumpikin 18-vuotiaita, nyt 50-vuotiaita.

Vierailija
6/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistosin että mies on sellainen kuin on: rehti, huolehtivainen, hyväsydäminen. Sillä hetkellä olin kuitenkin tuore sinkku enkä tahtonut ajatella ketään sillä tavalla. Mieheni kyllä ajatteli minua jo heti sillä tavalla ja oli ajatellut että "toi nainen mun on saatava", minkä tavallaan huomasinkin ja olo oli vähän kiusaantunut, vaikka siis miehestä pidinkin. Pari kuukautta mies piiritti ennen kuin annoin periksi :) Ja hyvä niin, hyvän miehen sain, vaikka oli päättänyt olla vielä pitkään sinkku, ikää oli tuolloin hulppeat 19 vee.

Vierailija
7/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin tuolloin, joten sen kummempia ei sopinut ajatella. Kunnes mies pokasi minut. :D

Vierailija
8/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en heti ajatellut, että tässä se on.

Itse asiassa alku oli niin kuoppainen, että ihme, kun ollaan yhdessä

Vierailija
9/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tulin raskaaksi kaksi kuukautta seurustelu alkamisen jälkeen ja olemme 40+

Elämä on yllätyksiä täynnä ((( :

Vierailija
10/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlissa tavattiin ja seuraavana aamuna "iski". Katsoin kun mies seisoi parvekkeella ja yhtäkkiä iski tosi outo ja voimakas fiilis, että tosta mä voisin oikeesti välittää. Erottiin puhumatta mitään uudelleen tapaamisesta, mutta mä tiesin että me vielä tavataan. Ja eipä sitten tarvinnu odottaa kuin viikko, kun mieheni etsi(!) minut RMJ:sta. Siitä sitten pikkuhiljaa edettiin...

Vierailija
11/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja arvasin heti, ensinäkemältä.

Kun ensimmäisen katseen loin häneen, näin että tuossa on mies mun makuuni ;-)

Maku ei ole muuttunut, nyt jo 16 vuotta yhdessä, ja kolmen lapsen vanhempia, yhäkin onnellisina.

Vierailija
12/26 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitunnilla. Mietin, että mikähän ääliö tuokin (ja kaverinsa) on. Eli ei todellakaan natsannut heti :D No, pyörittiin samoissa piireissä, ensin ystävystyttiin ja jonkun ajan kuluttua tajusin olevani aivan rakastunut tuohon poikaan. Onneksi tunne oli molemminpuolinen :)

Yhdessä ollaan oltu 12,5 vuotta, naimisissakin jo hyvän aikaa ja meillä on yksi lapsi.

Vierailija
13/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en nyt ihan heti ollut satavarma koko loppuelämästä. Mutta sitten muutaman kuukauden päästä olinkin jo raskaana, eikä siinä sitten tarvinnut enempää pohtia.

Vierailija
14/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää tuolloin huimat 16vuotta mutta oltiin varmoja että ollan tavattu ihana ihminen. Kaksi lasta ja useampi vuosi myöhemmin mies taitaa olla edelleen varma mutta minä en niinkään... Saas nähdä mihin tuon kanssa vielä joudun.

Vierailija
15/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin ihan suomalainen ja kotikaupunki sama. En tiennyt heti, mutta ystävystyttiin, kun oli yhteiset mielenkiinnon kohteet ja sitten mun lähdettyäni ulkomaille töihin tajuttiin, miten tärkeä ja rakas se toinen olikaan, mies ensin, mä olin vielä hämilläni tunteistani ystävään. Aina oli ollut miespuoleisia ystäviä, enkä heitä ajatellut sillä tavalla.

Sitten kun palasin, niin koitettiin yhdessä. Kihloihin mentiin muutaman kuukauden päästä mun Suomeen paluustani (tämäkin tapahtui ulkomailla :D) ja siitä reilu puoli vuotta yrityksemme palkittiin ja aloin odottaa maailman kauneinta prinsessaa, joka on nyt puoli vuotta!

Vierailija
16/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan arvannut. Mies ei millään tavalla vastannut silloista miesihannettani. Mutta kun hän pari viikkoa myöhemmin tuli käymään luonani 800 km päässä, oli sille annettava mahdollisuus. Nyt ollaan oltu yhdessä yli 16 vuotta.

Vierailija
17/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 13 ja mies 15

Nyt 3 vuotta myöhemmin raskaana ja tiedän että hän oli se oikea. Ihana mies. Elämme onnellisesti yhdessä koko elämämme loppuunasti. PISTE.

Vierailija
18/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin :D

Vierailija
19/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennnyt et naimisiin asti päädyttäisiin.:) Pikkuhiljaa edettiin.

Vierailija
20/26 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä hän oli vielä silloin jonkun muun, mutta koska hänkin tiesi heti että jotain mieletöntä tässä on, sain kuin sainkin hänet ja nyt ollaan onnellisesti naimisissa.