Tunnetteko "epäsuhtaisia" pariskuntia? ov
Itse tunnen parin jossa nainen on hyvin kaunis, työelämässä ja muutenkin menestynyt, sosiaalinen ja hyväkäytöksinen, tykkää käydä teatterissa, tasokkaissa ravintoloissa, edustustilaisuuksissa jne.
Mies on raksahommissa (en tiedä tarkalleen) ja käytökseltään todellä tympeä. Sosiaalisuutta hänessä ei ole pätkääkään eikä voi sietää mitään tilaisuuksia/tapahtumia/menoja missä ei voi kiroilla, juoda olutta ja olla verkkareissa. Käyttäytyy todella juntisti: pieree, kiroilee, syljeskelee, kaivaa p*rsettään jne. Ei osaa keskustella kohteliaasti ihmisille.
Mietin pitkään miten ihmeessä ovat päätyneet yhteen. Välitkään eivät vaikuta kovin lämpimiltä. Varmaan siitä syystä, että naisella alkoi kello tikittää ja lapset oli saatava hankittua vaikka vähän huonomman (epäsopivan) miehen kanssa. Todella sääli, ettei niin upea nainen ehtinyt jostain syystä saada parempaa.
Kommentit (15)
mutta ystäväni meni vuosia sitten naimisiin miehen kanssa, joka ei jotenkin ollenkaan ollut hänen tyyppiään. Ajattelin tuolloin, että sitähän se rakkaus on, ei katso ikään/asemaan/siviilisäätyyn.
Saivat kaksi lasta, erosivat, ja sittemmin sain kuulla, että ystäväni biologinen kello oli tikittänyt ja hän ehdottomasti halusi lapsilleen isän (siis lapset tehdään aviossa). Taloudellista hyötyä hän ei tavoitellut, sillä mies oli ja on työtön ja elarit tulevat meidän veronmaksajien kukkarosta.
Nainen kaunis akateeminen, mies raksaäijä.
Itsellä vähän toisinpäin... Mies on todella menestynyt ja KOMEA. Itse olen tylsä, harmaa, pieni hippiäinen. Ihme, ettei halua vaihtaa vetävämpään. Mutta ei, ukko käy ihan kuumana.
Erittäin vaikea kuvitella.. Jätin aloituksessa mainitsematta, että mies on huomattavan lihava ja liikkumiseltaan tästä syystä hyvin kömpelö. Ei todellakaan ole mikään ronski rakastaja-tyyppinen vaan enemminkin sellainen maajussi-tyyppinen.
ap
Kohta voisin itse kuvitella olevani samassa tilanteessa. Voi h**VEtti.
Kohta voisin itse kuvitella olevani samassa tilanteessa. Voi h**VEtti.
tarkoitat?
Mies komea, urheilullinen, menestynyt, vaimo lihava, ei mitenkään viehättävä. Ei arkielämässä tule kyllä ajateltua pariskuntia noin.
Sitten on joitain tuppisuita, jurohkoja miehiä, joilla on puheliaat, sosiaaliset vaimot.
Ei ihan noin erilaisia, kuin sun esimerkissä.
Eka pari: nainen korkeasti koulutettu, fiksu, sosiaalinen, luonnollisen näköinen ja todella touhukas ja energinen. Mies juro hämäläinen sähkäri, joka ei ylimääräisiä juttele, mutta on aina "sliipattu."
Toinen pari: nainen hyvässä työssä ja kunnianhimoinen, fiksu, mutta todella ilkeä, raivostunut ja elämäänsä kyllästynyt, myös aika ruma. Mies perusduunari, mukava ja rauhallinen, kivannäköinen.
Itse tunnen parin jossa nainen on hyvin kaunis, työelämässä ja muutenkin menestynyt, sosiaalinen ja hyväkäytöksinen, tykkää käydä teatterissa, tasokkaissa ravintoloissa, edustustilaisuuksissa jne. Mies on raksahommissa (en tiedä tarkalleen) ja käytökseltään todellä tympeä. Sosiaalisuutta hänessä ei ole pätkääkään eikä voi sietää mitään tilaisuuksia/tapahtumia/menoja missä ei voi kiroilla, juoda olutta ja olla verkkareissa. Käyttäytyy todella juntisti: pieree, kiroilee, syljeskelee, kaivaa p*rsettään jne. Ei osaa keskustella kohteliaasti ihmisille. Mietin pitkään miten ihmeessä ovat päätyneet yhteen. Välitkään eivät vaikuta kovin lämpimiltä. Varmaan siitä syystä, että naisella alkoi kello tikittää ja lapset oli saatava hankittua vaikka vähän huonomman (epäsopivan) miehen kanssa. Todella sääli, ettei niin upea nainen ehtinyt jostain syystä saada parempaa.
Kun et ole löytänyt heidän säveltään...
Kaipaan hyvää seksiä ja suuri muna on sen tae. En voi nauttia keskinkertaisuuksista tai pikkunippelipippelisistä.
Miehen on oltava karski, huonotapainen eikä keikari hienohelma. Minua ei sytytä sivistyneet miehet.
Itse tunnen parin jossa nainen on hyvin kaunis, työelämässä ja muutenkin menestynyt, sosiaalinen ja hyväkäytöksinen, tykkää käydä teatterissa, tasokkaissa ravintoloissa, edustustilaisuuksissa jne. Mies on raksahommissa (en tiedä tarkalleen) ja käytökseltään todellä tympeä. Sosiaalisuutta hänessä ei ole pätkääkään eikä voi sietää mitään tilaisuuksia/tapahtumia/menoja missä ei voi kiroilla, juoda olutta ja olla verkkareissa. Käyttäytyy todella juntisti: pieree, kiroilee, syljeskelee, kaivaa p*rsettään jne. Ei osaa keskustella kohteliaasti ihmisille. Mietin pitkään miten ihmeessä ovat päätyneet yhteen. Välitkään eivät vaikuta kovin lämpimiltä. Varmaan siitä syystä, että naisella alkoi kello tikittää ja lapset oli saatava hankittua vaikka vähän huonomman (epäsopivan) miehen kanssa. Todella sääli, ettei niin upea nainen ehtinyt jostain syystä saada parempaa.
Kun et ole löytänyt heidän säveltään...
se "sävel" oli juuri siinä, että naisella alkoi biologinen kello tikittää. Et tunne sinäkään joten älä tule turhia pätemään.
kaltaisesi hintahtavasti kirjoittava mies ei kelvannut varatulle naiselle, jolla on jo ilmeisesti kattava paketti tosimiestä. Sellaista karjua jota sinäkin tahdot peppuusi.
Itse tunnen parin jossa nainen on hyvin kaunis, työelämässä ja muutenkin menestynyt, sosiaalinen ja hyväkäytöksinen, tykkää käydä teatterissa, tasokkaissa ravintoloissa, edustustilaisuuksissa jne.
Mies on raksahommissa (en tiedä tarkalleen) ja käytökseltään todellä tympeä. Sosiaalisuutta hänessä ei ole pätkääkään eikä voi sietää mitään tilaisuuksia/tapahtumia/menoja missä ei voi kiroilla, juoda olutta ja olla verkkareissa. Käyttäytyy todella juntisti: pieree, kiroilee, syljeskelee, kaivaa p*rsettään jne. Ei osaa keskustella kohteliaasti ihmisille.
Mietin pitkään miten ihmeessä ovat päätyneet yhteen. Välitkään eivät vaikuta kovin lämpimiltä. Varmaan siitä syystä, että naisella alkoi kello tikittää ja lapset oli saatava hankittua vaikka vähän huonomman (epäsopivan) miehen kanssa. Todella sääli, ettei niin upea nainen ehtinyt jostain syystä saada parempaa.
kaltaisesi hintahtavasti kirjoittava mies ei kelvannut varatulle naiselle, jolla on jo ilmeisesti kattava paketti tosimiestä. Sellaista karjua jota sinäkin tahdot peppuusi.
Hyvin kirjoitettu! Täsmälleen noin analysoisin ap:n tekstiä.
Hyvin kirjoitettu! Täsmälleen noin analysoisin ap:n tekstiä.
Repesin itsekin. Ap on hyvin katkera mies. Eikä ymmärrä naisia ollenkaan. Säälittävä mies. Toivottavasti kasvaa pöksyihinsä.
tuottaa pettymys, mutta analyysi meni niin pieleen kuin mahdollista. Olen 26-vuotias ammattikorkeakoulun käynyt nainen (en siis akateeminenkaan).
Mutta ymmärrän hyvin miksi näin luulitte. Sillä onhan av:lla lähes mahdottomuus, että joku kehuu toista naista. Täällä tunnetaan ainoastaan kateellinen suhtautuminen.
ap
Meillä on juurikin noin (anteeks nyt vaan omakehu, heh).