Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tyttöjen äidit ovat niin ilkeitä poikien äideille?

Vierailija
26.03.2010 |

Mikä siinä on, en tajua. Yleensä ihan ystävälliset ihmiset saattavat sanoa jotain todella ilkeää tyyliin: "Voi sua raukkaa, kun sulla on VAAN poikia!" Ajatteleeko joku, että se on kivasti sanottu, ja että siitä tulee toiselle hyvä mieli? Ihmiset kuitenkin rakastavat omia lapsiaan, olivat he kumpaa sukupuolta tahansa.

Ei tulisi mieleenikään sanoa lapsettomalle naiselle: "Voi, kun sulla ei ole omaa lasta! Mahtaa olla kamalaa! Kato nyt tätäkin pienen vauvan kuvaa, eiks olis i-ha-naa, kun olis ihan oma pieni vauva?"

Nainen on naiselle susi, niin se taitaa olla. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä on keskusteltu jo aiemmin ties kuinka pitkiä ketjuja.

Vierailija
2/11 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta oma habitukseni on ehkä sellainen, että ns. poskea ei juurikaan soiteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tiedä kuinka ihania pikkupojat on

Vierailija
4/11 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulisi kumpaakin sukupuolta olevia lapsia, se on SANOMATTAKIN selvää. Mutta miksi vääntää puukkoa haavassa? Tätä en ymmärrä. Itse en ainakaan tieten tahtoen halua loukata ja satuttaa ihmisiä ja sohia heille arkoihin kohtiin. Minulla on kolme tuttua naista, jotka ovat pitkään yrittäneet saada lasta, tuloksetta. En voisi kuvitellakaan tilannetta, että irvailisin heille heidän tilanteestaan. Toisaalta tiedän, että heidän elämässään on paljon muuta hyvää eivätkä he tarvitse kenenkään surkuttelua ja säälittelyä.

Vierailija
5/11 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi toki täällä av:lla mutta tämä nyt eroaakin tosi elämästä kuin yö päivästä

Vierailija
6/11 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tyttö enkä tosiaankaan edes ajattele että voikun tuolla on poika jnejne.. eikä tulis kyllä mieleenkään mennä sanomaan sitä jollekkin.

Vierailija
7/11 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki haluavat molempaa sukupuolta olevia lapsia???

Esim. mä olen "aina" tiennyt haluavani 2 lasta ja niiden olisi hyvä olla samaa sukupuolta. Tämä vahvistui, kun ekan sain ja toka onneksi oli samaa sukupuolta. Esim. saavat "paremman" kaverin sisaruksestaan, kun ovat samaa sukupuolta. Toi ei kyllä se syy ole, että miksi halusin samaa sukupuolta. Mä vaan halusin ja sillä hyvä.

Vierailija
8/11 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika-tyttösisarusparit ovat jotenkin yhteensopimattomia. Enemmän riitoja, vähemmän yhteisiä leikkejä ja aikuisena etäisemmät välit. Siksi toivoin minäkin mieluiten 2 samaa sukupuolta.

Esim. mä olen "aina" tiennyt haluavani 2 lasta ja niiden olisi hyvä olla samaa sukupuolta. Tämä vahvistui, kun ekan sain ja toka onneksi oli samaa sukupuolta. Esim. saavat "paremman" kaverin sisaruksestaan, kun ovat samaa sukupuolta. Toi ei kyllä se syy ole, että miksi halusin samaa sukupuolta. Mä vaan halusin ja sillä hyvä.

Vierailija
9/11 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta lasta rakastan ja ne on ne omat lapset.

Miksi jonkun on vaikea ymmärtää, että jokainen rakastaa niitä omia lapsiaan ja ei siinä sukupuolella ole merkitystä.

Vierailija
10/11 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse luotua vainoharhaisuutta..

Vierailija
11/11 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi poikaa ja paras mahdollinen sisaruspari minulle ja miehelleni. Kaikenmaailman ilkeys on kateutta. MIksi poikien äidit eivät ole ilkeitä tyttöjen äideille?..No koska eivät ole katkeria ja kateellisia. Yksinkertaista.