Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä menee kaupaksi kirpparilla? Mikä ei?

Vierailija
26.03.2010 |

Varattiin pöytä viikoksi. Ekakertalainen olen ja tavaraa ois vaikka kuinka paljon. Mitäköhän kannattais yrittää myydä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten hyväkuntoiset (merkki)vaatteet, lelut kirjat ja harrastusvälineet. Aikuisten vaatteet tuntuvat tekevän kauppansa huonommin. Myös astiat, sisustustavarat, kauniit lasipurkit yms. menevät kaupaksi.

Älä täytä pöytää ihan tupaten täyteen, vaan käy lisäilemässsä tavaraa sitä mukaa, kun saat entisiä myytyä. Pöytää kannattaa käydä siivoamassa vaikka päivittäin.

Niin, ja pidä kohtuulliset hinnat!

Vierailija
2/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaupaksi eivät mene esim. lasten siistit, lähes uudenveroiset sisävaatteet. Ulkovaatteita ja kenkiä voi saada menemään.

Sen sijaan kaupaksi menee kaikenlainen hirveä tilpehööri, kuten mauttomat maljakot, liinat ja posliiniesineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mene kaupaksi:

aikuisten vaatteet

lasten vaatteet, jos vähänkin hintaa yli 1 euro tms. LAsten hyvistä ulkoiluvaatteistakin saa paljon paremman hinnan huutonetistä.

lasten kengät

menee kaupaksi

lelut ja pehmot

krääsä: parittomat astiat, koriste-esineet ja muu tilpehööri, keittiötavarat yms.

lasten vaatteet edullisin hinnoin

kumisaappaat

Vierailija
4/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli just pöytä kaksi viikkoa

kaupaksi meni:

lasten siistit farkut, liivimekot tms. hintaan 1,50e - 2, 50e kokoa 98-110

pehmot

lasten/nuorten kirjat hintaan 1e kpl

aikuisten farkut 2e kpl

Ei menneet kaupaksi:

lasten toppavaatteet (oli kai liian kevät jo)

fleeetakit,

hatut, pipot, lippikset

merkkivaatteet

isomman lapsen vaatteet (koko yli 130)

vauvanvaatteet

aikuisten vaatteet (naisten perusvaatteet)

miesten vaatteet (ei tainnut mennä mitään)

naisten laukut

Vierailija
5/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä hintaan pehmot menee?

ap

Vierailija
6/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku ostaa, menee kuumille kiville. Kun taas hyvät tavarat, joiden vois olettaa käyvän kaupaksi, eivät menekään.

Mä olen myynyt ties mitä mainosrantapalloja ja tiimarikrääsää.

Vierailija
7/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- haalarit

- saappaat ja goretexit

- lasten juhlavaatteet

Eivät menneet:

- aikuisten vaatteet, miten siistejä tahansa

Itse ostan lapsille kirpparilta myös sisävaatteita, kunhan ne ovat todella siistejä ja halpoja. Esim. Adidaksen, Legon yms. uudennäköiset t-paidat hintaan 50 senttiä. Tai mitä tahansa halpoja, lähes uudenveroisin merkkivaatteita.

Vierailija
8/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostelemme kaikkea hauskaa. Lapset saavat (jos vain on tosi halpaa) valita, mitä haluavat, vaikka olisi kuinka hullua. Ja itse saatan ostaa jotain sisustusjuttuja, kuten kukkaruukkuja tai kynttilänjalkoja, vaikka eivät olisi yhtään arvokkaita oikeasti. Väri tai joku hauska juttu ratkaisee.

että joku ostaa, menee kuumille kiville. Kun taas hyvät tavarat, joiden vois olettaa käyvän kaupaksi, eivät menekään.

Mä olen myynyt ties mitä mainosrantapalloja ja tiimarikrääsää.

Vierailija
9/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä luulet, että ei mene kaupaksi, niin menee ja kaikki mitä luulet, että menee, niin ei mene.

Vaatteista kirpparilla menee kaupaksi vain viimeisen muodin mukaiset ja todella edulliset vaatteet, tyyliin 10% uuden vastaavan hinansta. Mieluiten ei ihan vauvanvaatteet ja sitten taas ei aikuisten vaatteet.

Kaikki krääsä menee kaupaksi, kaikki laitteet menee.

Vierailija
10/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupaksi menee

- vauvan bodyt 0,50-2 €

- lasten vaatteet 1 €

- kumisaappaat!

ei mene

- kalliimipi siisti vaate

- kengät yleensä

- aikuisten vaatteet

Vierailija
11/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten menee poikien housut. Siis jo isomman pojan kuin vauvan. Niille voi laittaa hintaa kolmekin euroa, menevät heti, jos ovat ehjiä.

Vierailija
12/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin pelkkä lastentarvikekirppis.

Mennyt kaikki pienet vaatteet 50-62 cm, paljon tytön ja pojat tavisvaatetta (kaikkea t-paidoista ja shortseista sisähousuihin ja trikoopaitoihin) ei erikoisia merkkejä, korkeintaan marimekkoa, name it ja exittiä, pippiä on ollut, mutta enimmäkseen hm-, lindex-, seppälä-, kappahl- ym. ketjumerkkkiä ja marketti-kamaa), koot tytöllä 68-104 + 120-130, pojalla 74-98 (näitä oli vähän, ehkä noin 20 vaatetta yhteensä ja niistä 15 lähti heti).

Ekana myytiin ne vastasyntyneen vaatteet, tytön isot vaatteet, välikausihaalarit, verkkarit, ulkoiluhousut.

Kaikki kerhotossut, kengät, kumpparit menivät myös ekan parin päivän aikana. Tosin oli vaan tulevan kauden kenkiä, ei talvikenkiä. Gore-kenkiä (viking), tavallisia lenkkareita (hyvät merkit: kangaroo, superfit, viking), juhlakenkiä, sandaaleita (eccot + superfit).

Meni vauvakoon pussilakanat, lakanat, lastenkirjat (oli 10 kpl siistejä kirjoja), lelut (ollut vaan muutama little people-setti ja 4 nuppipalapeliä).

Ei mennyt tuttipullot, vaikka edullinen hinta ja peruspulloa (ainun).

Ei mennyt vielä alushousut, aluspaidat, vaikka ennen on mennyt ne. Plus yllättävän vähän sukkia meni, nekin on yleensä menneet.

Toppapuvut eivät menneet vielä, vaikka on edulliset hinnat. Eikä pojan 2 flecetakkia. No, syksyllä sitten, jos nyt ei toisella viikolla joku osta.

Hinnoittelu kohdillaan, hinnat 0.2- max 5-6 e, Nuo kallimmat niitä kenkiä, reimatecin välikausihaalari jne. Suurin osa hintaluokassa 0,5-2,5 e. Viikko ja myyntiä oli 140 e.

Vierailija
13/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vaatetta niin paljon ettei pystyisi yhdellä kertaa edes lisäilyillä saatua myyntiin) eli uudestaan joskus sitten myöhemmin taas.

Enimmäkseen menee kaupaksi 1-2 euron vaatteet.

2 viikon myynnillä sain 400 euroa.

Vierailija
14/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskomattomalta kuin se tuntuukin.

Vierailija
15/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin menee lelut! Siis kaikenlaiset ja ihan "krääsäkin". Luulen, että perustu tuohon mennään perheellä kirpparille ja saa käyttää esim. kaksi euroa.

ei mene kengät.

Muuten kaikki on hinnasta, ostajaporukasta ja tuurista sekä tietty laadusta kiinni.

nimi. lähes ammattilainen tässä myynnissä jo :)

Vierailija
16/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen jo innolla, että pääsen kokeilemaan onneani.

ap

Vierailija
17/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuotteissa on hinta-laatusuhde kohdillaan ja vaatteet vielä ajankohtaisia niin kauppa käy.

Vierailija
18/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein eriparisia viinilaseja, mainostuoppeja, mainosavaimenperiä, mainoskynät, firmojen avainnauhat ja t-paidat ja pipo&kaulaliinasetit yms siistin tavaran mukana. Ajattelin viikon katsovani josko kellekään kelpaa ja sitten heittäväni noi rojut pois. Ällättäen kaikki ilmankrääsät oli joku ihan oikeesti ostettu ja maksettu!

Vierailija
19/27 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyneet? On meinaan etsinnässä hyvät kirppikset, vauvan/lasten vaatetta ei ole joka paikassa myynnisstä.

Vierailija
20/27 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpulassa Vekarakirppiksellä. Olen myynyt myös Villa Lyhdyssä ennen muuttoaan, mutta nyt kun tankopaikka maksaa 40 e viikko, jää multa väliin.

Ostajana käyn noiden lisäksi Myyrin kirppiksellä Myyrmäessä (sekava yleiskirppis, mutta olen löytänyt jotain), Pöytäparkissa Malmilla (sama), Naperotorilla Hiekkaharjussa, Myyrmäki-hallin kirpparilla, Akselissa Mankkaalla mutta ehkä vaan 2-3 krt vuodessa, kun on sen verran hankalan matkan päässä. Siellä kannattaisi kyllä käydä useimminkin, koska siellä on paljon pöytiä.

myyneet? On meinaan etsinnässä hyvät kirppikset, vauvan/lasten vaatetta ei ole joka paikassa myynnisstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan