Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minä juon

Vierailija
26.03.2010 |

Tiedän, että jokapäiväinen alkoholinkäyttöni ei enää ole hyväksi tai normaali. Käytännössä juon joko viiniä, olutta, siideriä tai lonkeroa siis joka päivä, kerrallaan 2-3 annosta. Ilmeisesti olen tottunut tuohon määrään sen verran, että moinen satsi ei saa minua edes nousuhumalaan, mutta se turruttaa sopivasti. Sen turrutuksen ansiosta siedän aviomieheni kosketusta, tai jaksan kuunnella sen ärsyttävää ääntä ja tyhmiä juttuja ilman, että alan haastaa riistaa. Enemmän jos joisin, niin saattaisin alkaa laukoakin totuuksia hänelle päin naamaa. Mutta kun en juo enempää, niin tuo alkoholimäärä riittää sopivasti tuomaan hyvän ja rentoutuneen mielen, ja ajatuksissani voin lipua kauas pois, toiseen parisuhteeseen, toiseen elämään...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tule mieleenkään juoda alkoholia, vaikka olisi jostain syystä ahdistunut tai muuten vain ikävä olo. Mistä tulee se käyttäytymismalli, että kas, ongelma, otanpa lasillisen? En tarkoita paheksua, kun aihe ei minua mitenkään kosketa, vaan ihmettelen sitä että joillekin alkoholi tulee jotenkin automaattisesti mieleen ja minulle ei. Olen ollut elämässäni joskus hyvinkin ahdistunut ja ikinä ei ole käväissyt mielessä, että jospa rupeankin juomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla