Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä tiesit olevasi raskaana? Tuli oireita ensin?

Vierailija
26.03.2010 |

Vai testistäkö? Milloin sait tietää olevasi raskaana?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ollut varma kun olin kuukausi sitten lopettanut pillerit ja yhdet menkat, niin kroppa muutenkin muuttui. tein testin kun kierto heitti jonkin verrankin ja olin lähdössä viihteelle, niin halusin tietää voiko ottaa viunaa. siinä se merkki sitten heti tulikin. parin päivän päästä alkoi pahoinvointi, jota luulin että söin liikaa liian nopesti, oli yhdet juhlat.

Vierailija
2/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut erilaisia ruokahimoja, eri raskauksissa eri himonkohteet.

Olin vuorotyössä ja automatkalle halusin yhdessäkin raskaudessa kanahampparia (semmosta kaupan valmispakattua) jota söin kylmänä -ja sitten alko etomaan. ;)

Esikoisesta oli vähän kiinnitysvuotoja n. viikkoa ennenkö kuukautisten piti tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esikoisesta olin ollut viihteellä (siis ennen testiä) ja seuraavana päivänä oli elämäni kamalin krapula vaikken "ihan hirveitä määriä juonutkaan", oksensin iltaan saakka.

-Seuraavalla viikolla, no 5 päivää myöhemmin tein testin.

Ja kolmannesta lapsesta olin viihteellä, miehen kanssa leffassa ja sitten parilla. En saanut sitä tilaamaani olutta juotua.

3

Vierailija
4/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään oireita ei ollut, mutta kuukautiset olivat yli kolme viikkoa myöhässä totusta. Tein testin vaikken uskonutkaan sen olevan tarpeen, vakuutin sen olevan negan. No, plussa tuli siis viikolla 8.

Vierailija
5/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi aavistelin olevani raskaana kun kuuntelin jotain klassista musiikkia ja aloin itkemään kun se liikutti mua niin paljon :D Sit kohta alko tulla väsymys ja vähän oksettava olo.. ja tein testin ja plussaahan se näytti...

Vierailija
6/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä peitto oli liikaa, ei ollu niin "sopiva" nukkua ku ennen. ei yhtään vilu vaan vähän liian lämmin olo.

Vierailija
7/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla jo ennen plussatestin tekemistä, tai kuukautisten myöhässä olemista haistoin hajuja joihin ennen en ollut kiinnittänyt huomiota. Esim. oliivipurkin etikka haisi kyläpaikassa.

Vierailija
8/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi muutama päivä ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, enkä heti osannut yhdistää sitä raskauteen - ihmettelin vain että olenko saanut jonkun superkrapulan kun olin ollut paria päivää aiemmin baarissa.

Vierailija
9/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta siitä, että rinnat olivat kipeänä, teki hirveästi mieli omenoita eikä kuukautisia alkanut kuulumaan. Eka testi oli vielä nega, toinen viikon päästä jo plussaa. Ensimmäisellä kerralla oli kyllä paljon enemmän tuntemuksia alavatsalla ja etova olo sitten testin tekemisen jälkeen, nyt on vaan rinnat pirun kipeenä, mutta muuten ei ole yhtään raskaana oleva olo.

Vierailija
10/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotkin ruoat rupes ällöttämään vaikka olisin niistä ennen pitänyt.

Vierailija
11/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon menkat myöhässä ja pohdin josko tekisi testin ja positiivinen oli tulos. Ei mitään oireita ollut

Vierailija
12/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostatti epäilyksen. Keskimmäisellä kerralla (kaksoset) iltapäivisin nousevat lämmöt ja kumma vaaleanpunainen vuoto, joka ei muuttunut kuukautisiksi.

Nämä oli kaikki muutamia päiviä kuin kuukautisten piti alkaa.

Vierailija
13/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi aavistelin olevani raskaana kun kuuntelin jotain klassista musiikkia ja aloin itkemään kun se liikutti mua niin paljon :D Sit kohta alko tulla väsymys ja vähän oksettava olo.. ja tein testin ja plussaahan se näytti...

Eilen olin kahteen kertaan liikutuksesta kyynelissä...

Vierailija
14/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ne siis koko rinnat kosketusarkana, hellänä, jomottavana? Vai vain nännit?

Vierailija
15/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulin johtuvan vaan menoista jotka etsivät paikkaansa. ja sit oli raudan maku suussa, mutta sekin sekoitti että oli syönyt juuri antibioottikuurin.

Vierailija
16/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nännit turposi ja sattui jos joku asia (tai mies..=)) osui niihin.

Vierailija
17/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli finni kasvoissa paikkaan, jossa ei _ikinä_ ollut ollut näppyä.

Vierailija
18/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. vauvakuumeinen

Vierailija
19/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkamisaikaan kokeilin wc-käynnillä kohdunnapukkaa, joka olikin kova! sitten testiä hakemaan ja plussa pärähti heti!

Vierailija
20/28 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tehnyt testin, mutta luulin saaneeni keskenmenon. Kun rintojen arkuus ja hajuherkkyys vain jatkui ja vahvistui, päättelin, että olinkin raskaana. Niin kuin olinkin :) Vauva on nyt puolivuotias.