G: Mistä tiesit olevasi raskaana? Tuli oireita ensin?
Vai testistäkö? Milloin sait tietää olevasi raskaana?
Kommentit (28)
ja olivat hemmetin kipeät.
Lisäksi minulla ei ilmennyt normaalia tiputteluvuotoa ennen menkkoja.
alkoivat aristaa jo viikkoa ennen kuin kuukautisten piti alkaa (normaalisti pari päivää ennen). Pari päivää ennen alkoivat pahimmat kuukautiskivat pitkään aikaan, jotka kestivät viikon. Kipujen lakattua ja kuukautisten kuitenkaan alkamatta tein positiivisen testin.
mutta ennen menkkoja nippaa viikon verran, nyt vain päivän pari. En siis tämän perusteella kyllä tiennyt, se oli vain epätavallista. Testistä sitten näin, kun oli menkat myöhässä.
Luulin että mulla oksennustauti ;-) Kumma kyllä se iski pahiten aina aamulla... Tää ennen testin tekemistä mutta oli mulla menkat sillon jo myöhässä, en vaan ollut huomannut sitä.
Neljännestä rittäin arat ja muhkuraiset rinnat ja kovemmat alavatsakivut kuin kuukautiskivut koskaan.
toka kerta oli tissit niin perkuleen kipeet että aavistelin
painon tunne alavatsassa, kaupan leipäosastolle tuli outo haju, paleli, väsytti, nämä ennen testiä ja siinä vaiheessa kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa molemmissa raskauksissani.
Tai arvelin, mutten tiennyt. Maha oli kipeä monena päivänä, muttei tullut kuukautisia. Siitä oikeastaan arvelin.
Tällä toisella kerralla tiesin, koska oli huimannut jo pari päivää tutulla tavalla, maha oli taas kipeä muttei menkkoja tullut, lämmöt oli yli 37° ja muutenkin semmoinen tietäväinen olo.
Kummallakin kerralla olin siinä mielessä varma tuloksesta, ettei jännittänyt yhtään tehdä testiä kun sen tuloksen kumminkin jotenkin tiesi.