Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaisit Marimekon vauvan bodysta?

Vierailija
26.03.2010 |

Kirpparia varten mietin tietenkin:) Perusvaatteet varmaan noin euron kpl mutta mitä maksaisit/pyydetään esim. Marimekon bodysta? Hyväkuntoisia vaikka käytettyjä.

Kiitos jos neuvot ensikertalaista kirppisläistä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoisia raitabodeja olleet ja itseasiassa kaikki on tainnu maksaa 4 euroa. Kuosibodeista maksaisin itse enmpikin, mutta niitä on yleensä ollu jollain kolmella eurolla.

Vierailija
2/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvä tietää, että noinkin paljon... Meillä kummi ostanut tytölle monta niitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pitäisi olla siisti sitten.

Vierailija
4/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en maksaisi enempää kuin muistakaan. Itse maksan 0,50€ / vaate, jos on erittäin hyväkuntoinen. Huonoja en osta ja jos on joku mitä todella haluan saatan maksaa 1€, mutta en yleensä enempää kun halvemmallakin saa. Näin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
5/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaimmilaan 7-8e:llakin, mutta meille tuli niitä kummeilta ja mummeilta aina monta, eikä niitä ehdi pitää kauaa päällä, kun lapsi kasvaa, joten ne oli pesun ja silityksen jälkeen kyllä ihan uutta vastaavia. Jos oli vaikka yksi pieni rasvaläikkä, myin 4-5e:lla. Yhtään huonompikuntoiset (värillisiä ruokatahrója jos esim oli), annoin suosiolla pois.

Vierailija
6/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä joiden pitäisi saada kirpparilta vaatteet "ilmaiseksi". Hyvästä hyvä hinta, on mottoni.

Vierailija
7/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä joiden pitäisi saada kirpparilta vaatteet "ilmaiseksi". Hyvästä hyvä hinta, on mottoni.

Saattaisin hyvinkin maksaa sen 10€ jos hyvässä kunnossa. Mieluummin vähänkäytetty edullinen kun itse maksettuna uusi... ;D

Vierailija
8/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelen että hyvästä merkkibodysta (joksi Marimekon luen) voisi enemmän kuin 2,- pyytää. Kirpparista ja sen ideasta ollaan näköjään montaa mieltä... Perusidea tietysti kierrätys mutta en nyt esim. vauvan hyvää collegepukua eurolla myy:)

Kiitos vastauksista!

ap

Vierailija
9/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut paljon lahjaksi saatuja marimekkoja ja käytössä ne ei ole kestäneet sitä mitä ruotsalaisten halpisketjujen vaatteet.

Itse en siis ikinä ostaisi marimekkoa, huonolaatuisuuden vuoksi. Menevät jo kertapesussa huonoiksi : (

Vierailija
10/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä, miksi KÄYTETYSTÄ pitäisi maksaa paljon (vaikka olisikin jokin merkkivaate), jos samalla hintaa tai halvemmalla saisi uuden vaatteen kaupasta. Kuitenkin sen seuraavan käytön jälkeen molemmat suurin piirtein samassa kunnossa. Ja en ole kyllä Marimekolla mitään erityistä hyvälaatuisuutta ja kestävyyttä havainnut.

Vierailija
11/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymppejä pitää bodystakin maksaa! Ideahan on just siinä, että köyhäkin voi pukeutua merkkikuteisiin. IHme rahastajia. Itse voisin tuon pari euroa maksaa. Ja itseasiassa juuri ostin kaksi marimekon paitaa lapselle 2,5 e kappale.

Vierailija
12/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne, jotka yrittävät myydä jotain merkkivaatetta isolla rahalla, oli kuinka kulahtanut tahansa. Juuri kävin kirppiksellä, siellä aivan älyttömän kulunut reimatechaalari 30e!! Ei hemmetti mitä väliä merkillä tai alkuperäisellä hinnalla on, jos on lika pinttynyt ja polvet melkein puhki. Toivottavasti kukaan hullu ei osta. Vaikka niinhän se menee, että tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.

Vierailija
13/13 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan myy vanhaa asuntoakaan halvemmalla että köyhilläkin olisi varaa asua hienosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi