Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miehet tykkää"...

Vierailija
25.03.2010 |

Ihan oikeasti voitteko te nyt millään ymmärtää, että miehetkään eivät ole toistensa klooneja? Että jokainen on yksilö siinä kuin naisetkin, ja jokaisella on omanlaisensa mieltymykset?

On jokseenkin naurettavaa lukea ketjua, jossa kiistellään siitä, tykkääkö miehet pitkistä vai laihoista vai isoista tisseistä vai pienistä, vai lyhyistä vai pullukoista, vai lihavista vai vai vai... eiköhän jokaisella naisella ole se oma kokemus siitä, mistä miehet tykkää, rintava pullukka vetää puoleensa miehiä, jotka sellaisesta tykkää, hoikka rinnaton sellaisia joita se miellyttää, ja that´s it. Turha siinä on toisen osapuolen tulla selittämään, että kyllä Miehet tykkää siitä tai tästä. Makuja on monia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tajua, että on olemassa tiettyjä kauneusihanteita, sellaisia, mistä suuri osa miehistä tykkää. Ei se "miehet tykkää" tarkoita, että kaikki miehet tykkää. Vaan että suuri osa miehistä tykkää.

Mulla ainakin on kokemusta lukuisista miehistä, kun olen aika vamppi, ja voin kyllä oman otannan perusteella sanoa, mistä suuri osa miehistä tykkää ja mistä ei.

Vierailija
2/4 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tajua, että on olemassa tiettyjä kauneusihanteita, sellaisia, mistä suuri osa miehistä tykkää. Ei se "miehet tykkää" tarkoita, että kaikki miehet tykkää. Vaan että suuri osa miehistä tykkää.

Mulla ainakin on kokemusta lukuisista miehistä, kun olen aika vamppi, ja voin kyllä oman otannan perusteella sanoa, mistä suuri osa miehistä tykkää ja mistä ei.

lähestyneet semmoiset miehet, joihin vamppityyppi vetoaa. Yhtä hyvin mä voisin sanoa, että miehet tykkää kaljuista naisista, kun olin lähes kalju monta vuotta, ja sain todella paljon positiivista huomiota miehiltä - tietty sellaisilta, jotka pitivät kaljua naista seksikkäänä. En silti usko, että miesten "viehättävimmät piirteet naisilla" -top kympissä olis kaljuus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omaani juuri sen naistyypin edustajat ärsyttävät. Esim.mieheni ei voi sietää Vappu Pimiää, eikä muita "kanamaisia kikattajia". Ja itse siis tykkään Vapusta. Fakta on että miehet "yleensä" tykkäävät kauniista naisista. Pelkät isot tissit tai pienet tissit eivät varmaan ole se tärkein juttu, vaan että nainen on kokonaisuudessaan kaunis, tavalla tai toisella.

Vierailija
4/4 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki miehet tykkää liikuntaa vieroksuvista bruneteista, joilla on pienet tissit ja iso peffa ja rillit. Koska näillä eväillä ei ole ikinä ollut vaikeuksia saada miestä. ;)