Meidämpä pojat ovat ainoita nimisiään Suomessa!
Eivätkä ole mitään keksittyjä nimiä kuten ruoho, liitu tai verso :)
Kommentit (65)
Juuriharja-Tarja
Pepsodentti-Pentti
Pyykki-Poika
Lämpörulla-Ullatässäpä teille erikoisuuden tavoittelijat uusi trendi!!!
Hitto etten ymmärrä miksi lapselle pitää laittaa erikoinen ja vaikea nimi, josta saa sitten kärsiä koko ikänsä. sääliksi käy näitä cooleja ja cosmoja.
Pyykki on oikeasti olemassa sukunimenä ja samoin Poika etunimenä. "Nimeni on Pyykki, Poika Pyykki."
Pupu (nainen)
Kukku (nainen)
Savu (mies)
Halli (nainen)
Silli (nainen)
Tali (nainen)
Talli (nainen)
Roti (mies)
Sika (nainen)
Maalis (nainen)
Tulos (mies)
Tuulas (nainen)
Kasa (nainen)
Viuhti (mies)
Riepu (nainen)
Vaara (mies)
veikkaan että AP:n lapset ovat Savu ja Vaara. tai sitten Tiuhti ja Viuhti (Tiuhteja on useampi, mutta vain yksi poika...)
Kyllä meille sittenkin tulee vielä kuudes ja seitsemäs lapsi. Täältä sai niin hyvät nimivinkit, että....
samoin lapsillani ja muutamalla muullakin tuntemallani ihmisellä enkä ole koskaan kuullut että jotain harmittaisi harvinainen nimensä saati että olisi vaihtanut sen tavallisempaan:D
Leif Segerstamin poika.
Selim oli tietysti Selim Palmgren.
koska silmä erottaa siitä vain Moskan ja Seliselin!
Eivätkä ole mitään keksittyjä nimiä kuten ruoho, liitu tai verso :)
Hienoa, että käytätte lapsianne apuvälineinä tuodaksenne esille omaa yksilöllisyyttänne ja haluanne erottua joukosta. Erikoisuudentavoittelu on vaikea laji mutta te olette selvästi onnistuneet. Toiset joutuvat jopa laittamaan lapsilleen tatuointeja erottuakseen.
meidänpä tytön nimeä on 250 Suomessa ja pojan nimeä mahtavat 300. Tosin yhtään toista saman nimistä en tunne. Joten ihan sama! Minusta meidän lasten nimet on kauneimmat maailmassa. Miksi muuten olisimme ne valinneet??? So what jos jollakin on Butte tms. En haluaisi lapseni nimen olla erikoinen sillä verukkeella, että muilla ei ole samaa nimeä. Kaikki siis tavallaan.
Ota hedelmä tai jokin luonnonilmiö, eläin tms., joka tulee ekana mieleen ja liitä se väliviivalla johonkin tavalliseen etunimeen, tadaa. Tai sitten ota joku olemassa oleva nimi ja muuta siitä 1-2 kirjainta satunnaisesti joksikin muuksi. Tällaisia ovat lähes kaikki uniikkinimet, joihin olen törmännyt.
Siis ihan ekana tuli mieleen Kirsikka-Myrsky, ai kauheeta.. Ois aika paha.
sitten välit poikki lastes kanssa sitten kun ne muuttaa itte nimensä ? Vedät varmaan aikas herneet sellasesta kun menee pohja leuhkimiselta.
Olisko jotain hieman tärkeempiäkin asioita...?
jonka alkuperä on seuraava (alkup. nimet muutettu):
Esikoisen nimi on Jaana
Äidin nimi on Leena
Isän nimi on Matti
-> lapsen nimeksi Jalema
Ja tämä on tosi.
Ota hedelmä tai jokin luonnonilmiö, eläin tms., joka tulee ekana mieleen ja liitä se väliviivalla johonkin tavalliseen etunimeen, tadaa. Tai sitten ota joku olemassa oleva nimi ja muuta siitä 1-2 kirjainta satunnaisesti joksikin muuksi. Tällaisia ovat lähes kaikki uniikkinimet, joihin olen törmännyt.
On siis yhdysnimi. Mutta sen etummainen nimi myös harvinainen ja ollut kaikkiaan noin kolmisenkymmentä koskaan Suomessa. Ja en ole koskaan kovin paljon nimestäni tykännyt. Olen inhonnut sitä että saan nimen aina tavata ja aina se menee kuitenkin väärin. Siksipä kaikilla kolmella omalla lapsellani on kaunuis mutta sen verran tavallinen nimi että eivät joudu jatkuvasti selittelemään. Vihaan tätä selittämistä edelleen vaikka olen jo aikuinen. Usein annan mennä nimen väärin ja reagoin kaikkeen joka on lähelläkään nimeäni.
kaikille urpåille koko loppuelämänsä miten nimi kirjoitetaan... Mun nimi on niinkin tavallinen kuin Riika, mutta silti joudun AINA-AINA-AINA tavaamaan ja selittämään sitä "yhdellä koolla ei kahdella, juu Riika ei Riitta tms" enkä varmasti anna mitään erikoista nimeä omalle lapselleni :-/
niinku Pena-Persikka tai Räntä-Lotta
Vitsi mä oon huono uniikkinimissä, tarvinnee pysyä taviksissa.
nimen toiselta lapselta kaupassa! HÄh häh hää! Joten ole ap varuillas, ettei kukaan vaan missään koskaan kuule lastesi nimiä!
Ja toisaalta, jos lapsi on jo 14-v, eikä kaimoja ole tullut, voidaan siitä tulla siihen tulokseen, ett nimi on sen verran karsea, ettei sitä kukaan täysjärkineen lapselleen edes halua.
Perheen muutkin lapset on nimetty vastaavasti: Violaelina ja Irisilona :D
Selimoskar on Leif Segerstamin poika.
Selim oli tietysti Selim Palmgren.
Juuriharja-Tarja
Pepsodentti-Pentti
Pyykki-Poika
Lämpörulla-Ulla
tässäpä teille erikoisuuden tavoittelijat uusi trendi!!!
Hitto etten ymmärrä miksi lapselle pitää laittaa erikoinen ja vaikea nimi, josta saa sitten kärsiä koko ikänsä. sääliksi käy näitä cooleja ja cosmoja.