Meidämpä pojat ovat ainoita nimisiään Suomessa!
Eivätkä ole mitään keksittyjä nimiä kuten ruoho, liitu tai verso :)
Kommentit (65)
Myrsky-Tuuli olisi musta tosi komea nimi! Ja niin ilmeisesti jostakin muustakin, niitä on kaksi, Myrskytuulia jopa neljä.
Ainakin niin voisi ap:n viestistä päätellä... :D :D
ekan ja tokan nimen osalta, sittemmin tullut seuraajia. Tokalla sama juttu, paitsi että taitaa edelleen olla ainut ekan sekä tokan nimen osalta, on 14v. Itsekin olen ollut ensimmäinen tämän niminen:)
Pysyvätkin ainoina kun en niitä levittele täällä av:lla. Huomasin vain katsoa nimipalvelusta.
*nauraa pissat housussa*
Loistava lohkaisu!
Minun tyttäreni nimeä ei ole kellään muulla koko universumissa. Tosi on.
alkuperäiskansan jollakin gorillan näköisellä tyypillä olisi sama nimi käytössään?!
Et mistään.
1900-1919 kastettu yksi homo niminen mies!
nimeää lapsensa planeetoiksi tai muiksi luonnonilmiöiksi...
Joka tapauksessa, säälittää aina tuollaisten lapset. Friikkipentuja kiusataan.
Niitä tosiaan taitaa olla vain yksi Suomessa.
on kans ainoa laatuaan Suomessa ja luultavasti myös koko maailmassa. Nimi on ollut suvussa käytössä kolmella miehellä, mutta viimeinen, joka tällä nimellä on nimetty on syntynyt 1920 luvulla ja on tiettävästi nyt jo kuollut.
kaunista tai mielekästä uniikkinimeä.
Ne on uniikkeja ihan syystä...
että kukaan muu ei ole sellaisia kamaluuksia lapsilleen halunnut laittaa.
Mutta heillä onkin kaksiosaiset nimet ja kumpikin nimi on perinteinen suomalainen nimi (tyyliin Ainoinkeri, vaikkei tuo ole yhdenkään meidän lapsen nimi).
T:neljän äippä
Mutta heillä onkin kaksiosaiset nimet ja kumpikin nimi on perinteinen suomalainen nimi (tyyliin Ainoinkeri, vaikkei tuo ole yhdenkään meidän lapsen nimi).
T:neljän äippä
Ota hedelmä tai jokin luonnonilmiö, eläin tms., joka tulee ekana mieleen ja liitä se väliviivalla johonkin tavalliseen etunimeen, tadaa.
Tai sitten ota joku olemassa oleva nimi ja muuta siitä 1-2 kirjainta satunnaisesti joksikin muuksi.
Tällaisia ovat lähes kaikki uniikkinimet, joihin olen törmännyt.
Mä veikkaan, että teidän lapset on Tsunami-Petteri ja Trombi-Terttu. Menikö oikein?!
*nauraa pissat housussa*
Loistava lohkaisu!
Ei hemmetti, 1 sellanen oikeasti löytyy! :D
Yksi harvinainen nimi:Ananias,hih!