Onko teillä korua merkkinä lapsistanne?
Eli esim. sormusta tai nomination tai kalevalakorun lapsikorua?
Kommentit (22)
Kalevalakorun lapsikoru jossa kivi jokaisesta lapsesta sekä nomination ranne jossa lasten nimien eka kirjain sekä ovat saaneet itse valita mieleisensä kiven.
Sain myös kahdesta ensimmäisestä lapsesta kaulakorun mutta ne ovat jääneet käyttämättä.
ykkösestä on tatuointi ja kakkosestakin käyn ottamassa kun aika oikea. =) itse en juuri koruja käytä, ainoastaan vihkija kihlasrmus sekä korvakorut
Lapset ovat hukanneet kihlasormukseni jonnekin ja aikanaan, kun menimme naimisiin en halunnut vihkisormukseenkaan kiviä. Nyt kuitenkin ajattelin, että kihlasormuksen tilalle hankkisin nelikivisen ohuen sormuksen vihkisormuksen kaverina pidettäväksi. Kaiverrukseksi tulisi miehen ja minun etunimien ekat kirjaimet ja kihlapvm sekä kunkin lapsen eka kirjain ja syntymävuosi tyyliin:
N&N 010101, A 02, B 05, C 06, D 10
Tämä siis, jos mahtuu.
mutta tatuointi on.
lukee kaikkien kolmen nimet =)
millaisia tatuointeja olette ottaneet lapsesta muistuttamaan?
on ns rukousnauha jossa ristin tilalla lapsen nimen alkukirjain
Kyllä mulla on raskausarvet merkkinä lapsesta.
Korullako te osoitatte itsenne äideiksi oudoille ihmisille?
Kyllä mulla on raskausarvet merkkinä lapsesta.
Korullako te osoitatte itsenne äideiksi oudoille ihmisille?
itseä vartenhan ne on, mukava nähdä päivän mittaan esim töissä koru joka muistuttaa omasta pikkuisesta.
jossa riippuu kolme lapsifiguuria (kaks poikahahmoa ja yks tyttö) eli mulla siis kolme lasta. Jokainen figuuri on oman värisensä sen mukaan missä kuussa lapsi on syntynyt. anoppi on nää mulle lahjaksi ostanut enkä tiedä että minkä "niminen" tää koru on. Mutta kiva :D
kolme kukkaa, jokaiselle lapselle oma, nimet kauniisti kaunolla näkyvissä+lintu, ei ihan pieni tatuointi, halusin että nimet näkyy selvästi..
11
Kaulassa on ketju, jossa pieniä kultaisia sydämiä joihin on kaiverrettu lapsen nimi. Perinne alkoi vähän vahingossa, kun pidin mieheni kasteessa saamaansa kultaista sydäntä kaulassa ja tahdoin lapsillekin semmoiset.
lasten nimet, sekä kuvia, jotka tulevat heidän nimistä.
sain vinkkiä kaveriltani pojan syntymän jälkeen että lapsen syntymästä / synnyttämisestä tulee vaatia sormusta :-) Heitin ajatuksen ilmaan miehelleni ja sainkin iiiihanan puolen karaatin timanttisormuksen Nykin-reissullamme. No, oli se sormus melkeinpä myös 2-v häälahja, synttäri-ja joululahjakin sinä vuonna :-)
ja ympärillä pyöreitä kuvioita, joista yhteen on jemmattu lapsen nimet eka kirjain. Ei ole ulkopuoliset nähneet tota kirjainta eli sopivasti jemmassa :)
Kalevala korun lapsikoru sekä kaulakoru, johon toiselle puolelle on painettu poikani kuva, toisen puolelle tyttäreni.
nimi kiinalaisilla kirjaimilla
Enkä halua.. muunlaisia koruja on.