Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko sekoamassa?

Vierailija
25.03.2010 |

Mulla on siis ollut masennusta kuutisen vuotta, alussa olin hieman psykoottinen. Nyt on ollut muutama kuukausi aika stressaavaa, ja viime aikoina on tuntunut, että kaikki inhoavat minua, ja luen heidän katseestaan syvän halveksunnan. Tuntuu myös, että ympäristö (siis rakennukset ja esineet) inhoavat minua myös..mutta en kai voi olla psykoottinen, jos itse tiedostan tämän, silloin aiemmin en tajunnut itse mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa. Ei kuulosta normaalilta että rakennukset ja esineet inhoaa. Psykoosin alkusoitto?

Vierailija
2/5 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onnistuisko jos stressaisit vähemmän. Ei se stressaaminen auta niiden asioiden etenemisessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoosi ilmeni sulla aiemmin?

Vierailija
4/5 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi sillä, kun tulin pakkomielteiseksi yhdestä miehestä, ja sitten aloin kuvitella, että kaikki vihaavat minua ja katosin aina sosiaalisista tilanteista tämän takia. Sitten rupesin ajattelemaan, että olen joku uudelleensyntynyt profeetta ja että minun pitää totella tiettyjä merkkejä, jotten menetä minuuttani. Ja semmoisia häilähteleviä ääniä kuulin, ne oli tosin vaan merkityksettömiä sanoja.

No mulla on nytkin kyllä pakkomielle erääseen mieheen, mutta ehkä tuon aiemman kokemuksen perusteella osaan ajatella, että vaikka tuntuu, että mua vihataan, niin se ei välttämättä pidä paikkaansa. Tosin sosiaalisissa tilanteissa on hankalaa, kun en voi kuitenkaan olla varma. Ja ehkä mulla on vähän noita ääniäkin. Mutta stressina aiheuttajia en saa nyt pois,joten kai mun pitää jotenkin yrittää olla stressaamatta.

Vierailija
5/5 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö jäätelöö eläkä ensinnäkään mieti sit miest. Se mies o hypnotisoinu sut.

T: punkkari äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi