Näiden miesten vetovoimaa en ole koskaan ymmärtänyt?!
En näe näissä miehissä mitään!
Robbie Williams, Ben Afflek, Leonardo Dicaprio, Matt Damon, Justin Timberlake,Tom Cruise...
ja suomalaisista
Mikko leppilampi, Markus pöyhönen, Harri Haatainen, Kim Herold, jasper Pääkkönen...
Jatkakaa toki listaani!
Kommentit (47)
En näe näissä miehissä mitään! Robbie Williams, Ben Afflek, Leonardo Dicaprio, Matt Damon, Justin Timberlake,Tom Cruise... ja suomalaisista Mikko leppilampi, Markus pöyhönen, Harri Haatainen, Kim Herold, jasper Pääkkönen... Jatkakaa toki listaani!
Mutta Leonardosta olen nyt vanhemmuuten, 40+ iässä alkanut tykkäämään. Nimenomaan nykyisestä Leonardosta, en teiniversiosta.
kanssa toi Robbie Williams ja Justin Timberlake ovat ällötyksen ällötyksiä!!!
MICHAEL JACKSON, Arnold Schwarzenegger, LAURI TÄHKÄ, LAURI YLÖNEN, kaikki NKOTB:n, Bakcstreet Boysin ym. poikabändiet jäsenet, Antonio Banderas
Näin alkajaisiksi.
päänäyttelijät: kaksi pallopäätä Sibelius-ryppyineen
Suomalaisista Leppilampi on karmaiseva, samoin Peter Franzen. Oskari Katajistot ja muut vastaavat nyt eivät oikeasti ole kenenkään makuun.
listaan: Lorenz Backman, marko Bjuström, Petteri Summanen, Harri Syrjänen, Ricky Martin, Charlie Sheen
Valitsette sen nallekarhumiehen jonka rinnalla olette varmasti kauniita.
Toisaalta miehet ovat aina miehiä ja vain kuorta voi vaihtaa.
Lopullinen totuus on että he ovat kaikki samalaisia. Tästä syystä moni jää yhteen saman miehen kanssa eläkepäiviin saakka.
En kyllä kaikkia tunnistanut, mutta suurin osa eli kaikki ne jotka tunnistin, niin heissä on juuri sitä jotain. :D
Ällöttävä tikku, johon hakattu rumia tatuointeja.
Babyface on tämän päivän juttu. Ennen vanhaan Charles Bronson ja muut arpinaamat takoivat rahaa. Bronsonilla ei tosiaan voinut myydä ihorasvoja ja pinsettejä kulmien nyppimiseen.
Nuoruus on se juttu. Kyytipojaksi myydään miehille myös kauneudenhoitotuotteita.
Nykyään mies laittaituu ja tanssii nätisti.
Nuorekkaan miehen rinnalla myös nainen nuorentuu ja tuntee itsensä energisemmäksi.
Moni nainen on heittänyt jo hanskat tiskiin. Miehet laittautuvat ja odottavat sitä myös naisilta.
Juntin tunnistaa nyppimättömistä kulmakarvoista ja kengistä. Evoluutio muokkaa miestä entistä androgyynimmäksi. Ap:n on vielä nyt helppo löytää mieleisiä miehiä, mutta pian se on melko vaikeaa.
T: Juuri kampaajalla käynyt 11cm mies
mun mielestä muuten Johnny Depp ei tosiaankaan ole naismainen! Mä nimenomaan tykkään naismaisista miehistä, mutta ei Depp sellainen ole! Naismainen mies -minun makuuni oleva- on tällainen:
http://www.celebchefs.net/wp-content/uploads/2008/04/rocco.jpg
Ap yksinkertaisesti pitää ehkä isoisä tyyppisistä miehistä Ei siinä ole mitään pahaa.
ap:n mileen ovat esim nämä miehet: Dimmu Borgir, Marco Hietala, Jouni Hynynen, Jone Nikula, Nikki Sixx, Sebastian Bach, Jussi 69, Alexi Laiho, Bruce Willis, Viggo Mortensen...
että siinä niitä isoisä tyyppisiä?!
Orlando Bloom on minusta aivan ihana siis menee jalat veteläksi.
Toisaalta taas en voi kertakaikkiaan käsittää mitä kukaan ikinä näkee Veeti Kalliossa.
Ap yksinkertaisesti pitää ehkä isoisä tyyppisistä miehistä Ei siinä ole mitään pahaa.
ap:n mileen ovat esim nämä miehet: Dimmu Borgir, Marco Hietala, Jouni Hynynen, Jone Nikula, Nikki Sixx, Sebastian Bach, Jussi 69, Alexi Laiho, Bruce Willis, Viggo Mortensen... että siinä niitä isoisä tyyppisiä?!
ap:n mileen ovat esim nämä miehet: Dimmu Borgir, Marco Hietala, Jouni Hynynen, Jone Nikula, Nikki Sixx, Sebastian Bach, Jussi 69, Alexi Laiho, Bruce Willis, Viggo Mortensen... että siinä niitä isoisä tyyppisiä?!
Samoja suosikkeja on täälläkin! :) Miehessä pitää olla karua komeutta, ei sliipattua poikamaisuutta.. Ja tosiaan androgyynisyys, voi ei..
Hugh Grant on mun mielestä ollut aina käsittämätön, miten kukaan voi pitää siitä? Olemattomat näyttelijäntaidot ei ainakaan lisää karismaa millään tavalla.
Samoja suosikkeja on täälläkin! :) Miehessä pitää olla karua komeutta, ei sliipattua poikamaisuutta.. Ja tosiaan androgyynisyys, voi ei..
tää voisi olla munkin lista! ihania, miehekkäitä miehiä!
olen tavannut. Poikamainen, lapsellinen, eikä mikään komea - todellinen "poika" ei siis mies.