Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalorilaskuri + Zumba = -7kg

Vierailija
25.03.2010 |

Ihanaa!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajassa tuo? Mikä sun alkupaino oli? Itekki täs skarppailen:)

Vierailija
2/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään 25.3 paino 70,7kg.

Alkupaino siis 77,9. Olen 164cm pitkä. Tavoite näin aluksi olisi 65kg 1.6 mennessä ja ihannepaino Wii Fit:in mukaan olisi 59,2kg.

Tsemppiä sinulle, 2.

T: AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno saavutus! Älä säiky jos kilot ei katoa nopeasti, sullahan rupeaa lihasmassaakin kertymään hiljalleen. Silloin painonlasku hidastuu, mutta sentit sulaa edelleen. :)

T: Toinen zumbaan hurahtanut

Vierailija
4/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tsempist ja samoin sulle Mulla vasta 3 kg alas. Oon 172 ja olin 68kg. Joulukuussa vielä 60 kg. Ja nyt 65kg. t. 2

Vierailija
5/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannustuksesta! itsekin zumbaan ja kiva kuulla että jollakin on tepsinyt! oon vasta aloittanut, kuinka usein zumbaat?

Vierailija
6/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain ruokailun normalisoinnilla. Herkut on rajattu vain yhteen päivään ja muutenkin mässäily on pois. Tasaisesti on tippunut.

Lähdin 64 kilosta. Nyt on 60. Pituutta 158 cm. Vielä toiset 4 kiloa on tavoitteena.

Vierailija
7/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kiloa tullut painoa lisää, mutta kroppa näyttää ihanan ryhdikkäältä ja kiinteältä.

Vierailija
8/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän viikon aikana on kertynyt 3 x 45min (teen se Cardio Party) ja sykemittarin mukaan kaloreita lähtee noin 377/kerta.

Tsemppiä kaikille! Kyllä Zumbailu kotona on kivaa! :)

T: AP joka nyt lähtee töihiin

Vierailija
9/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä laskiaisen jälkeen pudonnut neljä kiloa ja tammikuuhun verrattuna vyötäröltä pois 8 cm. Tänään vedin jalkaan farkut, joihin en ollut hetkeen mahtunut, upea fiilis!

Mulla samat ohjeet: Kiloklubi ja lisää liikuntaa. Zumbaakin on joukossa, mutta myös muuta jumppaa. Herkkujen suhteen oon mennyt tiukalla linjalla, mutta pääsiäisen jälkeen ohjelmaan saattaa tulla pieni herkkupäivä, joka varmaankin on sitten punnituspäivä.

Vierailija
10/10 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin zumbaan n. 3krt/vko, tosin harrastan muutakin liikuntaa sen lisäksi. Painoa en pyri pudottamaan, haluan vain pysyä tavoitepainossa ja hyvässä kunnossa.

Zumba on älyttömän hauskaa, vaikka mun piti alkuun päästä yli siitä yleisestä noloudesta, mikä seuraa mun "kaksi vasenta jalkaa, koordinaatio 0"-konfiguraatiostani. :D