Voisitteko te xxl-läskip*rseet laihtua!?!
...sekä sitten viedä ne liian isot siistit vaatteet kirpparille minua varten?
Sieltä ei tahdo löytyä minulle muuten mitään.
Minulla itselläni ei riitä itsekuri kilojen kadottamiseen, joten kärsin läskeistä :-(
Kommentit (40)
yritetään vaan en oo xxl,olen l ja xl,riippuen vaatteista.oli hauska aloitus.olin jo vihaisena vastaamassa ett mitä vittua:D
Siellä löytyy kaikista trendimalleistakin isoja kokoja, kun kansakunta tuppaa myös olemaan isomman puoleista.
toimii Jklssä myymälänä mutta toimittaa myös netissä vaatteita. Niin pieniä kuin isojakin kokoja, tyylikkäitä, kestäviä ja kauniita vaatteita. Isoissa vaatteissa hyvä istuvuus ja reilu mitoitus. Kannattaa tutustua.
http://www.wishwear.fi/kauppa.php
Toinen jolla ei vaan itsekuri riitä. =)
minä toivon että ne xxXl-kokoiset laihduttaisivat ja veisivät niitä vaatteitaan kirppikselle... Eli koko 54/56 kiitoos!
Jos ap lukee niin mä lupaan ainakin että mun xl-housut menee kirppikselle kesäkuuhun mennessä.
mä XL - XXL ja kaverit löytää aina kirppareilta vaatteita, mä en.
Tsemppiä Oulun laihduttavat mammat!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2010 klo 15:42"]Kävin tänään puoli tusinaa rättiliikettä läpi, enkä löytänyt itselleni shortseja.
No ehkä jotkut karmeat mummo/tätilook -shortsit olisivat mahtuneet.
Kaikista kivoista oli isoimmat koot loppu.
Tehkää nyt herranjestas asialle jotain. En jaksa kulkea farkuissa koko kesää!
t: xxxxxxxxxxl ap
[/quote]
maksimekko, mekko, hame, legginsit? Ainakin hm:ltä edullisia 3xl asti :)
Kannattaa kokeilla facebookin isojen tyttöjen kirppiksiä, sieltä löytää aikamoisia helmiä välillä :) Kirppis Isotlikat ja Kirppis Isosisko on ainakin olleet hyviä, ja sieltä löytyy oikeasti isoja vaatteita!
Hahhahhaa :D Meinasin tulla riehumaan, että "Mitäs se pakkasen raiskaama pulkannaru siellä nillittää!" Mutta enpä tulekkaan. Hyvä aloitus!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2010 klo 15:42"]Kävin tänään puoli tusinaa rättiliikettä läpi, enkä löytänyt itselleni shortseja.
No ehkä jotkut karmeat mummo/tätilook -shortsit olisivat mahtuneet.
Kaikista kivoista oli isoimmat koot loppu.
Tehkää nyt herranjestas asialle jotain. En jaksa kulkea farkuissa koko kesää!
t: xxxxxxxxxxl ap
[/quote]
Eiköhän siihen ole järkisyy, miksi et ole shortseja löytänyt. Ei shortsit kovin hyvältä näytä xxxxxxxxxl persuuksissa ja tursureisissä,joten niitä ei valmistetakaan. Hyvä niin.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2010 klo 12:51"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2010 klo 12:51"]
[/quote]
hih hii
Nansoshop.fi löytyy ihania vaatteita, varsinkin mekkoja rehevillekin ja Na-clothing.fi :)
Nettikauppoihin mars! Brittiläisiltä ketjuilta löytyy omista plusmallistoista aivan upeita vaatteita. Ei mitään mummokuoseja.
T. 158 cm 98 kg
Itse löysin prismasta kivan näköisiä vaatteita. Jopa ihan sieltä "sprottipuolelta". Tosi kivoja lökökapreja, mukavia ja hyvännäköisiä, kokoja oli ainakin silloin xl:ään asti ja mun mielestä niiden vaatteissa oli muutenkin runsaat koot.
t.ihana, lyllyvä-selluperse-mamma vantaalta :D