Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa pennuillenne, että meidän ovelle ei tartte tulla virpomaan.

Vierailija
24.03.2010 |

Mulla on nimittäin silloin krapula ja jos mut herätetään, lähtee kakarat tosi lujaa karkuun kun oven avaa iso ja tosi paha noita-akka.

Kertokaa kakaroillenne, että meidän ovelle ei tartte tulla.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Psykomamman residenssi", niin tietävät pysyä poissa.

Vierailija
2/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kyllä ihan lapsia tämä jälkikasvu, jonka kanssa olen tulossa rimputtamaan ovikelloasi heti aamukuudelta kovaa ja korkealta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja virpomisvitsat ristiin, niin eiköhän pennut tajua.

Vierailija
4/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla ovenavauksella sen sun krapulaisen aviomiehesi, joka on mun luona ollut aamukahveella.

Vierailija
5/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla ovenavauksella sen sun krapulaisen aviomiehesi, joka on mun luona ollut aamukahveella.

niin epätoivoinen, että Psykomamman kelkkaan lähtee edes kännissä. Paitsi ehkä lähiräkälön Arska, joka on ryypännyt 40 elinvuodestaan 50.

Vierailija
6/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän erakkopsykonaapureilla oli viime vuonna ovessa paperi, jossa oli noidan kuva ja päällä rasti. Ja eivät siis ole mitään yötyöläisiä tai vauvojen vanhempia, vaan ihan lapseton pariskunta joka on päättänyt olla tervehtimättä ketään ja puhumatta kellekään.

Vierailija
7/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullaan porukalla, liataan kaikki paikat ja potkitaan ovea kuraisilla kengillä. Karkkipaperit heitämme pihalle ja tulemme puolen tunnin välein aina uudelleen ja uudelleen...

Vierailija
8/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu vuokraan. Ja kyllä ne teitin aviomiehet on aikasta helppoja nakkeja kun niille lupaa pikkuisen paljasta piparia vilauttaa.

Vierailija
9/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu vuokraan. Ja kyllä ne teitin aviomiehet on aikasta helppoja nakkeja kun niille lupaa pikkuisen paljasta piparia vilauttaa.

usko sun paljaan piparin viehättävyyteen. Sori vaan.

Vierailija
10/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkään en pidä siitä, että vieraat lapset tulevat soittelemaan ovikelloa ja kerjäämään karkkia. Viime vuonnakin tuli viiden lapsen revohka, josta vain kaksi oli pukeutunut noidiksi. Eivät virponeet, työnsivät vain vitsaa ja pyysivät karkkia.

Olen ehkä tiukkapipo, mutta en kyllä pidä tervetulleina kuin tuttuja virpojia.

Vierailija
11/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetoa siitä, että herään sunnuntaiaamuun jonkun sellaisen miehen vierestä, jolla on joko sormuksen jälki nimettömässä tai sit jopa sormus paikallaan.

Oottelen jo sitä 46€:tä, jonka sä mun tililleni maanantaina maksat.

Vierailija
12/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetoa siitä, että herään sunnuntaiaamuun jonkun sellaisen miehen vierestä, jolla on joko sormuksen jälki nimettömässä tai sit jopa sormus paikallaan.

Oottelen jo sitä 46€:tä, jonka sä mun tililleni maanantaina maksat.

että sulla jäi sininen pilleri ottamatta, ja pukkaskin ihan mielettömät hallut päälle.

Vierailija
13/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas ketju vetämään. Keksi joku uusi, raikas näkökohta, sellainen jota et oo jo täällä esittänyt uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja vielä uudestaan.

Vierailija
14/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halut ei niin kauheita oliskaan. Onhan tässä teeskennelty kiihottumista jo parisuhteessa, kohta kymmenen vuotta.

Vierailija
15/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaen kun mä kerron teille jokaista kiimalimaista yksityiskohtaa myöten miten me jonkun teidän aviomiehen kanssa yhdyttiin sunnuntaiaamuyöstä.

Vierailija
16/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halut ei niin kauheita oliskaan. Onhan tässä teeskennelty kiihottumista jo parisuhteessa, kohta kymmenen vuotta.

Hallusinaatiot. Aistiharhat.

Vierailija
17/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole enää mitään moraalia, nain kaikkien miehiä, paitsi en neekereitä, enkä muita värillisiä.

Vierailija
18/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vois vähempää kiinnostaa ne ovella juoksevat lapset ja niiden virpomiset. En aijo ostaa yhtää mitää niille. Ja ajan pois jos ovelle tulee.

Vierailija
19/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaen kun mä kerron teille jokaista kiimalimaista yksityiskohtaa myöten miten me jonkun teidän aviomiehen kanssa yhdyttiin sunnuntaiaamuyöstä.

Hulluseksiä. Nam. Mukana herpes ja visvasyylä - kerääsinäkin omasi.

Vierailija
20/27 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä jaksa! Tää kaikki on jo NIIN kuultua.