Kertokaa pennuillenne, että meidän ovelle ei tartte tulla virpomaan.
Mulla on nimittäin silloin krapula ja jos mut herätetään, lähtee kakarat tosi lujaa karkuun kun oven avaa iso ja tosi paha noita-akka.
Kertokaa kakaroillenne, että meidän ovelle ei tartte tulla.
Kommentit (27)
mulla on kyllä ihan lapsia tämä jälkikasvu, jonka kanssa olen tulossa rimputtamaan ovikelloasi heti aamukuudelta kovaa ja korkealta.
ja virpomisvitsat ristiin, niin eiköhän pennut tajua.
samalla ovenavauksella sen sun krapulaisen aviomiehesi, joka on mun luona ollut aamukahveella.
samalla ovenavauksella sen sun krapulaisen aviomiehesi, joka on mun luona ollut aamukahveella.
niin epätoivoinen, että Psykomamman kelkkaan lähtee edes kännissä. Paitsi ehkä lähiräkälön Arska, joka on ryypännyt 40 elinvuodestaan 50.
meidän erakkopsykonaapureilla oli viime vuonna ovessa paperi, jossa oli noidan kuva ja päällä rasti. Ja eivät siis ole mitään yötyöläisiä tai vauvojen vanhempia, vaan ihan lapseton pariskunta joka on päättänyt olla tervehtimättä ketään ja puhumatta kellekään.
tullaan porukalla, liataan kaikki paikat ja potkitaan ovea kuraisilla kengillä. Karkkipaperit heitämme pihalle ja tulemme puolen tunnin välein aina uudelleen ja uudelleen...
kuuluu vuokraan. Ja kyllä ne teitin aviomiehet on aikasta helppoja nakkeja kun niille lupaa pikkuisen paljasta piparia vilauttaa.
kuuluu vuokraan. Ja kyllä ne teitin aviomiehet on aikasta helppoja nakkeja kun niille lupaa pikkuisen paljasta piparia vilauttaa.
usko sun paljaan piparin viehättävyyteen. Sori vaan.
minäkään en pidä siitä, että vieraat lapset tulevat soittelemaan ovikelloa ja kerjäämään karkkia. Viime vuonnakin tuli viiden lapsen revohka, josta vain kaksi oli pukeutunut noidiksi. Eivät virponeet, työnsivät vain vitsaa ja pyysivät karkkia.
Olen ehkä tiukkapipo, mutta en kyllä pidä tervetulleina kuin tuttuja virpojia.
vetoa siitä, että herään sunnuntaiaamuun jonkun sellaisen miehen vierestä, jolla on joko sormuksen jälki nimettömässä tai sit jopa sormus paikallaan.
Oottelen jo sitä 46€:tä, jonka sä mun tililleni maanantaina maksat.
vetoa siitä, että herään sunnuntaiaamuun jonkun sellaisen miehen vierestä, jolla on joko sormuksen jälki nimettömässä tai sit jopa sormus paikallaan.
Oottelen jo sitä 46€:tä, jonka sä mun tililleni maanantaina maksat.
että sulla jäi sininen pilleri ottamatta, ja pukkaskin ihan mielettömät hallut päälle.
kolmas ketju vetämään. Keksi joku uusi, raikas näkökohta, sellainen jota et oo jo täällä esittänyt uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja vielä uudestaan.
halut ei niin kauheita oliskaan. Onhan tässä teeskennelty kiihottumista jo parisuhteessa, kohta kymmenen vuotta.
alkaen kun mä kerron teille jokaista kiimalimaista yksityiskohtaa myöten miten me jonkun teidän aviomiehen kanssa yhdyttiin sunnuntaiaamuyöstä.
halut ei niin kauheita oliskaan. Onhan tässä teeskennelty kiihottumista jo parisuhteessa, kohta kymmenen vuotta.
Hallusinaatiot. Aistiharhat.
ole enää mitään moraalia, nain kaikkien miehiä, paitsi en neekereitä, enkä muita värillisiä.
ei vois vähempää kiinnostaa ne ovella juoksevat lapset ja niiden virpomiset. En aijo ostaa yhtää mitää niille. Ja ajan pois jos ovelle tulee.
alkaen kun mä kerron teille jokaista kiimalimaista yksityiskohtaa myöten miten me jonkun teidän aviomiehen kanssa yhdyttiin sunnuntaiaamuyöstä.
Hulluseksiä. Nam. Mukana herpes ja visvasyylä - kerääsinäkin omasi.
älä jaksa! Tää kaikki on jo NIIN kuultua.
"Psykomamman residenssi", niin tietävät pysyä poissa.