Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Snobein juttu, jonka tiedät?

Vierailija
24.03.2010 |

Vastapainona tolle junttiketjulle, jossa joku taivastelee, miten toiset ei tajua, mistä viinin maistamisessa on kyse.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

27, MITÄ on curry? Tiedän, että sen niminen lehti on mauste, ja että Intiassa curry = kastike. Suomessa on mausteseos nimeltä curry.

Ei voida puhua mistään "aasialaisesta currysta" jos tarkoitetaan kastikkeita yleensä. sehän on ihan järjetöntä.

Vierailija
62/65 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos oikeesti kiinnostaa PoriJazz enemmän kuin Tangomarkkinat? Jos nimittäin puhuu siitä, että on Jazzeille menossa, niin ympäristö pitää sitä hienosteluna..

Tietenkään et ole silloin snobi. Ympäaristö ei osaa sinua vain lukea.

Mulle muuten kävin näin! Olin Lenni-Kalle Taipaleen musisoinnista ihan ekstaasissa ja huomasin, että silloinen miesystävä kuvitteli, että olen siksi innoissani, kun se jotenkin kuuluu asiaan. Tässä yksi syy, miksi miehestä tuli ex. Hän piti aurajuuston syömistänikin snobbailuna....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuspidennykset, rakennekynnet ja solarium

Vierailija
64/65 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

snobina, vaan junttina!

Kertoo ihmisestä aika paljon, jos hän kokee olevansa jotenkin kelvollinen, parempi tai hienompi, jos ostaa laukun sen perusteella, että se on järkyttävän kallis statussymboli. Ihmiset, joilla ei ole omaa makua, ja järkeä rahankäytössä, säälittävät.

Vierailija
65/65 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rullatun sikarin polttaminen vasikannahkaisissa ajohanskoissa vuosikertaviskilasi toisessa kädessä