G: Snobein juttu, jonka tiedät?
Vastapainona tolle junttiketjulle, jossa joku taivastelee, miten toiset ei tajua, mistä viinin maistamisessa on kyse.
Kommentit (65)
Mun mielestä rakennekynnet, hiustenpidennykset ja solarium on lähinnä wt-kamaa. Varsinkin nuo hyvin suositut geelikynnet. Ei siis mielestäni snobismin kanssa mitään tekemistä. Mielummin olisin snobi kun wt mamma!
Miksi pitää päteä omilla "asiantuntijan" tiedoillaan? Tuskin se sun ruokaseuralaisia kiinnostaa mistä saa parasta currya. Tuskin lähtevät sitä kuitenkaan Indonesiasta hakemaan.
on snobismia. Pitää tuoda esille itseään ja sitä että osaa syödäkin hienommin kuin muut juntit.
27, MITÄ on curry? Tiedän, että sen niminen lehti on mauste, ja että Intiassa curry = kastike. Suomessa on mausteseos nimeltä curry.
Ei voida puhua mistään "aasialaisesta currysta" jos tarkoitetaan kastikkeita yleensä. sehän on ihan järjetöntä.
Kirkosta eroavat toitottavat eroamistaan kauas, ilmaisevat eronsa muille kaikkitietävän oloisina. Heidän mielestään on junttia ja sivistymätöntä jäädä kirkkoon.
sehän on niin prkleen rumakin , ladasta seuraava lådju.
Kaikki stokkalta ostettu ja sillä mainostaminen on snobia.
Ostaa lapsille kalliita merkkivaatteita, en oo ikuna ymmärtäny.
on snobismia. Pitää tuoda esille itseään ja sitä että osaa syödäkin hienommin kuin muut juntit.
IRL mitä tiedän, on yksi tyyppi joka ei voi käydä Tarjoustalossa kun siellä haisee niin halvalle.
Ei kai karppaaminen ole mitään hienosti syömistä?
Ei kai karppaaminen ole mitään hienosti syömistä?
palstalla pitää karppien snobbailla jopa sillä että suoli toimii paljon upeammin nyt kun karppaa kun kakkaa tulee paljon vähemmän... oujee.
Käydään ehkä syömässä jossain keskitasoa paremmassa paikassa ja arvioidaan kuin suurikin ruokakriitikko (yhden Thaimaanreissun jälkeen) miten "oikeassa" aasialaisessa keittiössä ei kyllä käytetä sitä tai tätä.
Mä teen tätä:D Siis olen asunut pitkään Aasiassa ja curry on suosikkiruokani. Mielestäni Suomessa tarjottava curry on vain kalpea varjo esim. indonesialaisen rinnalla, ja sanon tämän yleensä joka kerta ääneen, kun jossain on currya tarjolla. En tarkoita sillä mitään pahaa siis, tiedän vain paremmankin olemassa olosta.
On aivan ilmiselvää, ettei Suomesta saa currya, joka olisi kuin indonesialainen curry. Ei täältä myöskään saa napolilaisen pizzan veroista pizzaa tai coq au viniä, joka olisi kuin Ranskassa valmistettua. Sen nyt tajuaa tyhmempikin. Siksi niitä kutsutaan alueellisiksi erikoisuuksiksi.
Naurunalaiseksi tekee itsensä, jos joka kerta Suomessa ruokaillessaan muistaa muistuttaa kaikkia, että "tämä ei sitten todellakaan ole niin kuin indonesialainen curry". Lakkaisin aika nopeesti käymästä missään ravintoloissa sellaisen tyypin kanssa.
viinanjuonti (juntit joutuu tyytymään olueen)
kyllä se viina halvempaa on kuin olut!!
ameriikkalaiset ja amerikkalaisuus!
Ei kelpaa Juhlamokka saati Saludo; pitää olla erikoispaahtoa ja omalle koneelle tehtyä että voi juoda.
Ja tajuan että erikoiskahvi maistuu erilaiselta mutten tajua tavallisesta kahvista tehtävää numeroa!
Auts, osui ja upposi. Mun mielestä Juhlamokka vaan on karsean makuista (Saludoa nyt en viitsi edes kommentoidakaan), ei sitä pysty oikeasti juomaan jos on paremman makuun päässyt. En osaa silti mieltää itseäni snobiksi.
hiuspidennykset, rakennekynnet ja solarium
menee WT puolelle. Ehka uudempi "hieno" juttu Suomessa mutta pohjois-Amerikassa menis kylla WT kategotiaan.
voisi kommentoida, että miksi ihmeessä tuhlaatte elämäänne siihen että arvostelette muiden elämää?
Täällä oli kerran keskustelu, jossa aloittaja väitti kaikkien venäläisestä kirjallisuudesta tykkäävien olevan snobeja ja ne, jotka eivät pidä pieruhuumorista, ovat turhan tärkeitä ja esittävät! Itse en voi sietää pieruhuumoria ja pidän venäläisestä kirjallisuudesta, ihan oikeasti=)
Minä pidän venäläisestä kirjallisuudesta, jazzista ja hienostuneesta pissa-kakkahuumorista. :D Olen osasnobi hivenellä junttiutta.
diggaamiensa asioiden listalle yksi aitemi jotain junttia vaikuttaakseen sopivalla tavalla boheemilta kaiken sen korkeatasoisuuden lisäksi.
kukaan perheenjäsenistä ei osaa uida. Snobia vai junttia?
Eivät nämä todellakaan mitään snobimerkkejä ole.
Snobiuteen kuuluu massasta erottautuminen ja nuohan edustavat juuri sitä tavallisuutta. Top-10-merkkejä molemmat.