Missä ammattirymässä olet tavannut kaikkein ammattitaidottominta väkeä?
Itse vastaan: myyjä, enkä tarkoita nyt kassahenkilöä, vaan myyjää, jonka pitäisi ihan oikeasti tietääkin jotain myymästään tuotteesta.
Kommentit (33)
Av ei koskaan petä. Hmm... pari kuukautta kesälomaan :D
erityisesti sähköasentajat luulee olevansa kuninkaita ja asiakasta saa kohdella miten lystää. Jos minä opena jättäisin samalla tasolla hommat hoitamatta kun moni rakennusalan duunari, niin kyllä olisin otsikoissa!
Siksi kiinnostaakin että mikä noissa edellisten kirjoittajien huonoissa useissa opekokemuksissa on? Millainen on huono ope?
"no terve, olen hyvin koulutettu maisteri"- kommenttiasi? Mikä on koulutetun ja hyvin koulutetun maisterin ero?
osaat neuvola-asiat? Terveydenhuoltoalan korkeakoulututkinto on suurimmaksi osaksi tutkimusta ja hallintoa.
Voi jessus... onneksi itselläni on terveydenhuoltoalan korkeakoulututkinto, niin ei tarvitse ihan näiden arpojien armoilla olla.
"no terve, olen hyvin koulutettu maisteri"- kommenttiasi? Mikä on koulutetun ja hyvin koulutetun maisterin ero?
"ammattitaidottomuuteen" on siinä, että opettajat joutuvat ihan ammattinsa puolesta arvostelemaan kaikkien lapsia ja kukapa sitä siitä tykkää, että joku oikein syynäämällä syynää lapsen tekemisiä ja arvostelee SINUN lastasi. Se on usein kova paikka vanhemmalle kuulla lapsestaan jotain ikävää.
enkä tarkoita peruskoulun opettajia, vaan esim. AMK:n.
lääkärit. Enemmistö tosin hyvin ammattitaitoisia mutta jotkut..eikä välttämättä edes nuoret. Psykiatrit jotkut ehkä erityisesti. Seurannut parin läheisen kautta. Ehkä sen lääkkeen vois vaihtaa jos se ei toimi ollenkaan useisiin kuukausiin..
Ja hyvänä kakkosena terveydenhoitajat.
Ei siis kassat, vaan ne joiden pitäisi tietää tuotteista ja osata auttaa.