Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei saa kuntoilla joka päivä?

Vierailija
24.03.2010 |

Pitääkö sitten niinä päivinä kun ei kuntoile syödä vielä vähemmän että laihtuisi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippu- urheilijoillakin on yleensä vain yksi vapaapäivä viikossa. En mäkään usko, että jos tavis kuntoilee pari tuntia päivässä, että sitten pitäisi joka päivä pitää taukoa. Alussa tietysti, jos on huono kunto. Mutta myöhemmin se yksi lepopäivä viikossa riittää. Huipuilla on tietysti kaikki hierojat ja fysioterapeutit mutta onhan heidän päivittäinen liikuntamääräkin huomattavasti enemmän kuin se kaksi tuntia.

Vierailija
22/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippu- urheilijoillakin on yleensä vain yksi vapaapäivä viikossa. En mäkään usko, että jos tavis kuntoilee pari tuntia päivässä, että sitten pitäisi joka päivä pitää taukoa. Alussa tietysti, jos on huono kunto. Mutta myöhemmin se yksi lepopäivä viikossa riittää. Huipuilla on tietysti kaikki hierojat ja fysioterapeutit mutta onhan heidän päivittäinen liikuntamääräkin huomattavasti enemmän kuin se kaksi tuntia.

Itse treenaan salilla ja mulla treenejä viikossa tulee 4-5. Ihan sopiva rytmi mulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrität nostaa kuntoasi joka päivä lenkeilemällä jossain vaiheessa kunnnousu pysähtyy. Sit ihmetellään miksi kunto ei nouse, syy on siinä että palautuminen puuttuu.

Säännöllinen sykettä nostava liikunta 3-4 krt / viikko ja terveellinen ruokavalio, siinä konstit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi