Miksi ei saa kuntoilla joka päivä?
Pitääkö sitten niinä päivinä kun ei kuntoile syödä vielä vähemmän että laihtuisi?
Kommentit (23)
huippu- urheilijoillakin on yleensä vain yksi vapaapäivä viikossa. En mäkään usko, että jos tavis kuntoilee pari tuntia päivässä, että sitten pitäisi joka päivä pitää taukoa. Alussa tietysti, jos on huono kunto. Mutta myöhemmin se yksi lepopäivä viikossa riittää. Huipuilla on tietysti kaikki hierojat ja fysioterapeutit mutta onhan heidän päivittäinen liikuntamääräkin huomattavasti enemmän kuin se kaksi tuntia.
Itse treenaan salilla ja mulla treenejä viikossa tulee 4-5. Ihan sopiva rytmi mulle
Jos yrität nostaa kuntoasi joka päivä lenkeilemällä jossain vaiheessa kunnnousu pysähtyy. Sit ihmetellään miksi kunto ei nouse, syy on siinä että palautuminen puuttuu.
Säännöllinen sykettä nostava liikunta 3-4 krt / viikko ja terveellinen ruokavalio, siinä konstit.
huippu- urheilijoillakin on yleensä vain yksi vapaapäivä viikossa. En mäkään usko, että jos tavis kuntoilee pari tuntia päivässä, että sitten pitäisi joka päivä pitää taukoa. Alussa tietysti, jos on huono kunto. Mutta myöhemmin se yksi lepopäivä viikossa riittää. Huipuilla on tietysti kaikki hierojat ja fysioterapeutit mutta onhan heidän päivittäinen liikuntamääräkin huomattavasti enemmän kuin se kaksi tuntia.