Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tiputtaa 3-4 kg - onnistuuko se painonvartijoissa?

Vierailija
18.01.2009 |

Olen siis 177 cm ja painan tällä hetkellä 67 kg. Ihannepainoni on 63-64 kg.

Olen koko elämäni laihduttanut vuosittain pari kiloa - näin olen onnistunut olemaan lihomatta ja paisumatta. Parikymppisenä se onnistui parissa viikossa. Nyt olen 40 v ja tuon tiputtamiseen meni viime vuonna 3 kk. Minulla oli apuan kalorilaskuri.fi. Olen myös elämäni varrella karpannut ja kaikkea.

Nyt ei mikään aikaisemmista yrityksistä nappaa. Voisiko painonvartijat olla kokeilemisen arvoinen? Ennen vanhaan sanottiin, ettei sinne hyväksytä normaalipainon sisällä olevia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile ihmeessä. Varaudu nälkään ja lihomaan sen jälkeen 8kg.

Vierailija
2/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaan itsekin mikä ruokavaliossasi kaipaa muutosta. Lisäksi muista liikkua paljon.

Ja jos pikalaihdutusta kaipaat, niin syö pari päivää pelkkää itsetehtyä kasvissosekeittoa: keitä vihannekset kypsiksi (peruna, porkkana, sipuli...), ripaus suolaa ja pippuria ja soseuta keitinveteen, ei kermaa, ei maitoa, ei juustoa tms kaloripommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä kilot tule takaisin, jos syö terveellisesti (kuten Pv ohjaa).

Vierailija
4/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön erittäin terveellisesti. Olen vain kamala herkkupeppu. Leivon paljon, syön päivittäin karkkia ja käyn Arnodlsilla. En halua tästä luopua, vaan olen päättänyt, että sen sijaan enemmin laihdutan silloin tällöin.

Nälkää en missään nimessä halua nähdä.

ap

Vierailija
5/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti yli 90% ei pysty pitämään kiinni painonvartijoiden elämäntavasta.

Vierailija
6/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritän liikkua.

Ongelmani on tämä ikä: pikalaihdutukset eivät enää tehoa. Kysy vaikka keneltä nelikymppiseltä....

ap

Tiedät varmaan itsekin mikä ruokavaliossasi kaipaa muutosta. Lisäksi muista liikkua paljon.

Ja jos pikalaihdutusta kaipaat, niin syö pari päivää pelkkää itsetehtyä kasvissosekeittoa: keitä vihannekset kypsiksi (peruna, porkkana, sipuli...), ripaus suolaa ja pippuria ja soseuta keitinveteen, ei kermaa, ei maitoa, ei juustoa tms kaloripommia.

Vierailija
7/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö vaikkapa joka toinen päivä nameja.

Vierailija
8/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(juuri noita kosmeettisia...).Minusta pistesysteemi on selkeä ja muutaman viikon herkkujen panttauksella ja liikunnan lisäämisellä saa tuloksia (n.puoli kiloa per viikko). sama ongelma mullakin. esim jouluna meni suklaata kilokaupalla. Muuten syön terveellisesti. Nyt tavoitteena pv-systeemillä 4 kg. Ja huom! oikeasti nälkää ei tarvitse nähdä, valitset vain vähäkalorisia tuotteita (esim. runsaasti kasviksia ja hedelmiä, keittoja jne.)

Vierailija
9/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap:han kaipasi nimenomaan painonpudotusta ja ilmoitti pitävänsä herkiusta.

Vierailija
10/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän, miten painoa pudotetaan, kun olen elämässäni ainakin 20 kertaa ollut kuukauden tai parin dieetillä. Se vaatii herkkujen karsimisen.

Jälleen vetoan mahtavaan neljänkympin ikääni: ENÄÄ EI paino tipu, vaikka jättäisin kaikki herkut pois. Myöskään liikunnan lisääminen ei tiputa painoa. Pakko ottaa tiukka kuuri.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä tiedän myös kertoa, että kun saan painon siihen, mihin sen haluan, niin voin ottaa herkut takaisin, kun vain liikun niiden edestä. Siis: paino ei tipu liikunnalla, mutta liikunta pitää painon ennallaan.

ap

Vierailija
11/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että iällä olisi noin paljon merkitystä. todellakin paino tippuu, kun katsot mitä syöt.

Painonvartijoista saa perustietoa terveempään elämään. Nälkää ei tarvitse nähdä, olen saanut vain hyviä asioita painonvartijoista. t. -21kg painonvartijoissa ja on pysynyt poissa!

Vierailija
12/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itte tykkään nykyään kiloklubista. Se on minusta terveyskeskeisempi. :)

Vierailija
13/13 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aineenvaihdunnan hidastumisesta ja hormonien vaikutuksesta? Mitä enemmän ikää, sitä vaikeampaa pitää kilot kurissa. Minulla sama juttu. Kun laihdutan, minun on noudatettava jotain systeemiä/dieettiä ja sitten saan painon pysymään samana normaalilla ruokavaliolla ja liikunnalla. Mutta kun jostain syystä (esim. sairaus tms) liikunnan määrä vähenee radikaalisti, paino alkaa salakavalasti hiipiä.