Mielipiteitä
Onko helppo hoito, kun aivan vieras mies puristi tissistä, eikä nostanut meteliä vaikka kaverit tarjoutuivat auttamaan? Oli kuulema ottanut kiinni "ihan kauniisti". : D
Onko sinua puristanut vieras mies "kauniisti" tissistä, pakarasta, tms.? Kuinka yleistä?
Kommentit (5)
mä en ymmärrä ap:n kysymystä. Jos mies käyttäytyy huonosti, niin miksi se naisesta helpon tekisi? Miksi myös naisen on sen takia käyttäydyttävä huonostija "nostettava meteli" ja pilattava sekä oma että muiden ilta, jottei olisi helppo? Miksei se riitä, että vain ihan yksinkertaisesti käskee miehen suksia niin pitkälle kuin pääsee, ilman sen enempää kohkausta?
On muakin joku joskus yrittänyt lääppiä, mutta se on riittänyt, kun olen katsonut paheksuvasti. Osaan katsoa aika torjuvasti, muttei se musta helppoa tee.
Aika törkeästi sanottu. Mitä nainen olisi voittanut ryhtymällä mesoamaan tilanteessa?
mä en ymmärrä ap:n kysymystä. Jos mies käyttäytyy huonosti, niin miksi se naisesta helpon tekisi? Miksi myös naisen on sen takia käyttäydyttävä huonostija "nostettava meteli" ja pilattava sekä oma että muiden ilta, jottei olisi helppo? Miksei se riitä, että vain ihan yksinkertaisesti käskee miehen suksia niin pitkälle kuin pääsee, ilman sen enempää kohkausta? On muakin joku joskus yrittänyt lääppiä, mutta se on riittänyt, kun olen katsonut paheksuvasti. Osaan katsoa aika torjuvasti, muttei se musta helppoa tee.
...vieressä oli puristelijaa paljon isompia miehiä, jotka tarjoutuivat törppöä taputtelemaan. Meneehän se huuli halki jo, jos vahingossa töytäisee kyynerpäällä...
...vieressä oli puristelijaa paljon isompia miehiä, jotka tarjoutuivat törppöä taputtelemaan. Meneehän se huuli halki jo, jos vahingossa töytäisee kyynerpäällä...
Mutta hoito ei edes osoittanut kuka oli törppö. Muuta ei olisi tarvittu. Taisi tehdä qutaa...
joku jalkovälistä ja tuskin enää tulee ketään toista kertaa kourimaan, niin nätille rusetille sen munat käänsin