Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Muistatteko lapsuudestanne
24.03.2010 |
tällaista pääsiäislaulua; "kukko on kuollut, kuollut on. Kukko on kuollut, kuollut on". Miten laulu jatkuu?
Kommentit (2)
pidän enemmän vaikkapa seuraavast pääsiäisajan laulusta; lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta. Suuren kiven vieritti hän syrjään haudan suulta. Suuren kiven vieritti hän syrjään haudan suulta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
"eikä se enää konsana kiekua voi. Eikä se enää konsana kiekua voi". Itsekin pidin aikanaan tästä laulusta ja hyräilen sitä edelleen näin pääsiäisen aikoihin.