Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hömppäkysymys: minkä ns. merkkikäsiveskan ostaisit juuri nyt,

Vierailija
24.03.2010 |

Jos ei tarvitsisi hintalappua vilkaistakaan?

Itse ostaisin jonkun Marc Jacobsin ruskean nahkaisen, tai sitten umpiklassisen Mulberryn.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!

Vierailija
2/11 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös Furlan klassisen eleettömistä laukuista pidän paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tarvitsisin uuden laukun vanhan Guessin tilalle ja olisin kiinnostunut kuulemaan lisää merkkejä.

Vierailija
4/11 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan samaa kastia kuin joku Esprit tai Part two... ainakin mun silmissä. Mut kiva, että se on sinusta kiva.

Vierailija
5/11 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hintaa ei tarvitse katsoa, niin otan tietenkin krokotiilinnahkaisen Birkinin

Vierailija
6/11 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly ehkä juuri ja juuri.

Ottaisin Bottega Venetan laukun.

Vierailija
7/11 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin Toddsin laukun...

ja asun Aasiassa, taalla voi vuokrata esim. juhlia varten kalliita merkkilaukkuja :-)

Vierailija
8/11 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin Toddsin laukun...

ja asun Aasiassa, taalla voi vuokrata esim. juhlia varten kalliita merkkilaukkuja :-)

Helsingistäkin voi vuorkata merkkilaukun Green Dress -liikkeestä.

Minä havittelen Laura Ashleyn rottinkilaukkua jonka näin jossain ulkomaalaisessa muotilehdessä. Ei sillä että se nyt niin kallis olisi, varaa olisi kyllä ostaa se. Mutta viittiikö sittenkään kun erilaisia koreja on jo useampia...

Toisekseen Minna Parikan iso Maxine ruskeana ja asiallisempia päiviä varten Lumin se iso suorakaiteenmallinen jonain ihanana raikkaan värisenä jos löytyisi kaapista niin en kaipailisi edes Birkiniä.

Vierailija
9/11 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oon etsinyt kirppareilta jo jonkin aikaa sellaista ruskeaa nahkaista olkalaukkua, joka on sellaista paksua, jämäkkää nahkaa ja joka on suljettavissa soljella. Tiedättehän tyypin?

Mä en voi ostaa sellaista kädessä tai kainalossa kuljetettavaa laukkua, koska kädessä kantaminen häiritsee kävelyä ja jos sen pitää kainalossa niin että kahvat on olkapään ympäri, se häiritsee kävelyä JA niskat tulee kipeäksi, ihan kevyelläkin laukulla. Joten olkalaukku on mulle se ainoa vaihtoehto!

Vierailija
10/11 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oon etsinyt kirppareilta jo jonkin aikaa sellaista ruskeaa nahkaista olkalaukkua, joka on sellaista paksua, jämäkkää nahkaa ja joka on suljettavissa soljella. Tiedättehän tyypin?

Mä en voi ostaa sellaista kädessä tai kainalossa kuljetettavaa laukkua, koska kädessä kantaminen häiritsee kävelyä ja jos sen pitää kainalossa niin että kahvat on olkapään ympäri, se häiritsee kävelyä JA niskat tulee kipeäksi, ihan kevyelläkin laukulla. Joten olkalaukku on mulle se ainoa vaihtoehto!

Mäkin etsin kirppareilta aina noita ruskeita nahkaisia laukkuja, joissa nahka on muuttunut vaan paremmaksi kuluessaan. Oon löytänyt vaan pieniä olkalaukkuja, esim. satulalaukun, jonne ei kyllä paljon mahdu.

Vinkki: kannattaa käydä vilkaisemassa esim. tavarataloissa MIESTEN laukkutarjontaa, siellä on joskus kivoja nahkaisia crossbody-laukkuja...

Vierailija
11/11 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin etsin kirppareilta aina noita ruskeita nahkaisia laukkuja, joissa nahka on muuttunut vaan paremmaksi kuluessaan. Oon löytänyt vaan pieniä olkalaukkuja, esim. satulalaukun, jonne ei kyllä paljon mahdu.

Vinkki: kannattaa käydä vilkaisemassa esim. tavarataloissa MIESTEN laukkutarjontaa, siellä on joskus kivoja nahkaisia crossbody-laukkuja...

Täytyy käydä katsomassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän