Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatan kuolla

Vierailija
24.03.2010 |

Kohta hirttolenkki on jo katosa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä pääsisi penkomaan laatikoita. Luulisi, että sukulaiset olisivat vieneet viimeiset kirjeet yms.

Vierailija
42/51 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printattuina kuolleen ystäväni pöytälaatikosta ja sivuhistoriasta käy ilmi että hän oli "ap" yksi ketjuista ei enää toiminut niin kuin joku kertoikin ilmoittaneensa ketjun asiattomaksi en ymmärrä miksi. Olin hänen ainoa ystävänsä. Hän kertoi "viimeisessä kirjeessään" minulle saaneensa tämän palstan kautta parina viimeisenä vuotenansa paljon apua. Ihmettelen tosin joitakin törkeitä viestejä joita näissä ketjuissa oli leikkiä nyt masentuneen ja epätoivoisen ihmisen kustannuksella mutta siitä huolimatta haluan kiittää teitä ystävälleni antamastanne avusta ja ymmärryksestä sekä kertoa että hän teki itsemurhan kyseisenä yönä. "Lähdit niin hiljaa että aamu vain kuuli, sylissään matkalla sinut kantoi tuuli. Mutt' sydämiimme läpi elämän jätit muistosi niin lämpimän". Katkeruutta, Myötätuntoa, surua tuntien sekä ystän muistoa kunnioittaen ja toivoen että hänen on nyt parempi olla T: "ap:n" viimeinen ja ainoa ystävä.

Onko käynyt mielessä, että pilan tekemisessäkin on jo omat rajansa. Tällainen pila alkaa lähentelemään rikollisuutta! Kannattaa lopettaa ennen kun sinusta tehdään ilmoitus. Joku ihminen täällä saattaisi todella huolestua tällaisista kirjeistä ja menettää yöunensa ja vaikka masentua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printattuina kuolleen ystäväni pöytälaatikosta ja sivuhistoriasta käy ilmi että hän oli "ap" yksi ketjuista ei enää toiminut niin kuin joku kertoikin ilmoittaneensa ketjun asiattomaksi en ymmärrä miksi. Olin hänen ainoa ystävänsä. Hän kertoi "viimeisessä kirjeessään" minulle saaneensa tämän palstan kautta parina viimeisenä vuotenansa paljon apua. Ihmettelen tosin joitakin törkeitä viestejä joita näissä ketjuissa oli leikkiä nyt masentuneen ja epätoivoisen ihmisen kustannuksella mutta siitä huolimatta haluan kiittää teitä ystävälleni antamastanne avusta ja ymmärryksestä sekä kertoa että hän teki itsemurhan kyseisenä yönä. "Lähdit niin hiljaa että aamu vain kuuli, sylissään matkalla sinut kantoi tuuli. Mutt' sydämiimme läpi elämän jätit muistosi niin lämpimän". Katkeruutta, Myötätuntoa, surua tuntien sekä ystän muistoa kunnioittaen ja toivoen että hänen on nyt parempi olla T: "ap:n" viimeinen ja ainoa ystävä.

Kysymys oliko vainajalla lapsia? Jos ei ollut miksi täällä pyöri?

Vierailija
44/51 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoisessa tilanteessa, kannatta soittaa vaikka 112 mieluummin kuin tekee mitään peruuttamatonta. Noita tapauksia on liikaa. Toivoa on jokaisen kohdalla silloinkin kun tuntuu ettei valoa näy.

Vierailija
45/51 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoisessa tilanteessa, kannatta soittaa vaikka 112 mieluummin kuin tekee mitään peruuttamatonta. Noita tapauksia on liikaa. Toivoa on jokaisen kohdalla silloinkin kun tuntuu ettei valoa näy.

sitten kun soitata jo kymmenettä kertaa hätäkeskukseen kun on tekemässä itsemurhaa, niin siinä vaiheessa vois kyllä jo oikeesti tehdä sen. Ei tartte valtiota/veronmaksajia/ambulanssikuskeja kuormittaa tommosella sonnalla!!!!

Vierailija
46/51 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaikkia läheisiä kohtaan. Se haavoittaa monia ihmisiä. myös sellaisia, jotka joutuvat välillisesti tekemisiin asian kanssa. Ei ole tarkoitus, että ihminen päättää itse päiviensä määrän. Lähipiirissä herää monenlaisia tunteita; surua, katkeruutta, syyllisyyttä. Moni miettii, mitä olisin voinut tehdä toisin. Itsemurhalla uhkailu on myös julmaa ja voi joskus olla vallankäyttöä. On mielestäni väärin syyllistää joku toinen tai syyllistyä jonkun ihmisen tekemästä väärästä lopullisesta ratkaisusta. Jää paljon miksi-kysymyksiä, joiden edessä on aika avuton. Tuntuu piinaavalta lukea näitä juttuja netistä, koska tiedän ettei voi konkreettisesti auttaa muuten kuin kirjoittamalla. Kuitenkin haluaisin olla ihan oikeasti avuksi kärsivälle ihmiselle.

Vierailija
47/51 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 4 vuotias toisen ketjun mukaan. Myös mä olin paikalla kyseisenä yönä ja yritin olla avuksi.

Vierailija
48/51 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyttä viranomaisiin. Tiesin kuitenkin, että mikäli kirjoitettu teksti piti paikkansa, apu olisi tullut joka tapauksessa liian myöhään. Surullista.

68

Vierailija
49/51 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa

Vierailija
50/51 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vedätti porukkaa netissä?