EIKÖ
Ketään ole hereillä? Podenko täällä masennusta aivan yksin yössä?
Kommentit (11)
jaksaa, koska sinusta lähtöisin on niin paljon hyvää, lapsesi, joka tarvitsee sinua mittaamattoman paljon. Hae apua ja usko, että synkkyyden päässä kajastaa valo.
Etkä ole ollut yksin tässäkään tuskassa. Meitä on monia. Mutta ennen kaikkea, rakasta lastasi, vaikka enemmän kuin itseäsi, mutta siitä huolimatta sinun täytyy pitää huolta myös omasta jaksamisestasi.
Eikö ketään kiinosta? ainakin 3 näyttäisi valvovan
erityisesti mättää? Muistathan, ettei ilman vaikeuksia täällä kukaan selviä. Joskus mennään ylämäkeen, joskus alamäkeen. Toisia kyllä koetellaan kieltämättä kovemmalla kouralla. Mutta kerro nyt vähän tarkemmin.
Ap, oletko kuulolla? Jutellaan vaan.
valvot täällä.. Mitä mietit? Mikset saa unta? Vastoinkäymisiä?
Että kun kesä koittaa olen ainoa epätoivoinen. Olisin ehkä vainaa jos mulla ei olisi mun pikku poikaa.
sullahan on oikea aarrekimpale. Jos haluat pojallesi hyvää, pidät sen tärkeimmästä ihmisestä (=äidistä) hyvää huolta! Kevät on jännä juttu, että toiset saavat siitä energiaa, mutta masentuneella se vaikuttaa usein päinvastoin.
Mutta ei peliä ole menetetty. Asioilla on tapana järjestyä. Nyt sallit itsellesi luvan levätä, pysähtyä, muuttaa suuntaa, hakea ammattiapua tai mitä ikinä parempaan vointiin tarvitset. Te molemmat ansaitte sen.
http://www.apua.info/fi-FI/
Ei tuu mitään