Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sooloilua, millainen?

Vierailija
23.03.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok, ei mikään huippuhyvä. Aika kliseinen tarina.

Vierailija
2/22 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin raskaana =) ja haluan nähdä ehdottomasti uudestaan =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi vaikka olen leffan nähnytkin.

Vierailija
4/22 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin katsomassa elokuvissa silloin kun tuli ja oli ostettava dvd omaksi, nyt katson vielä kolmannen kerran.

Vierailija
5/22 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä leffa, hauska :)

Vierailija
6/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ohjaus (kuvaustapa/kulmat) erilaisia kuin yleensä suomen leffoissa. ihan sattui kun se nainen itki kun se mies ei tullut yöksi kotiin.. johtunee sympatiat vielä kun itsekkin raskaana. ja muutenkin hyvä, anoppi yms. ihana talo.

mitä mieltä muut?

Vierailija
7/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nauhoitin ja katson ehdottomasti uudestaan!

Vierailija
8/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi huonoimmista leffoista, joita olen koskaan nähnyt. Heppoinen käsikirjoitus (niin oli kyllä alkuperäinen kirjakin), teennäistä näyttelijäntyötä ja päälleliimattu, kliseinen musiikki.

Kristiina Elstelän hahmo oli elokuvan ainut valopilkku, hän onkin taitava näyttelijä.

Harmitti tosiaan, että joskus maksoin tämän näkemisestä leffassa.

Vierailija
9/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

To-del-la huono elokuva eikä kirjakaan ole kaksinen. Ja mä olen sentään raskaana, joten pitäisi hömpän upota. Ehkei kaikki äly olekaan paennut päästäni...

Vierailija
10/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka-onnellinen loppukaan ei miellyttänyt yhtään. Olisin toivottanut sen miehen hornan kuuseen!

Vierailija
11/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei oo pitkä aika, kun tuli liviltä. Mutta leffa oli hyvä kun sen kävi katsomassa elokuvissa, nyt ei enää niin hyvä, kun tv:stä katsoi.

Vierailija
12/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonta ei nimeksikään. Näin eka kertaa kun nyt tuli viikonloppuna telkkarista.

Vierailija
13/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otti kuitenkin sen miehen niin helposti. kidutusta olisi kaivannut ärsyttävä äijä.

Vierailija
14/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi ärsyttää koko elokuva jo siinä vaiheessa, kun vanhainkodilta soitettiin "täältä vanhainkodilta hei, teidän pitäis hakee teidän äiti pois täältä, me ei voida sitä pitää kun se on niin aggressiivinen". Ihan oikeesti, eikö mitään uskottavampaa olis voinu keksiä?

Muutenkin tosi typerä elokuva, jotenkin tosi epäaito. Ja joo, se mummo oli ihan hyvä hahmo, mut ihmeen hyvin se pärjäs kotona vaikka oli jo vanhainkotiin joutunut.

Vierailija
15/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvassa seurattiin vain tätä pariskuntaa ja anoppia. Ruotsissa osataan tehdä kunnon elokuvia kun niillä on aina paljon henkilöitä ja perheitä jotka sitten liittyvät jotenkin toisiinsa. Tämä oli varmaan jonkun putkiaivon tekemä, joka ei pysty kuljettamaan useampaa tarinaa rinnakkain. Huono!! Taas meni aikaa hukkaan moisessa tekeleessä.

Vierailija
16/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta todella hyvä elokuva!

Juoni oli napakka, eikä nimenomaan ollenkaan kliseinen. Näyttelijät, erityisesti kolme pääosaa aivan huippuja, upean näköisiä, mutta silti eläviä. Ohjaustyö todella laadukasta. Huumori, koukut, tehot - kaikki kohdallaan.

Vierailija
17/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naispääosan (Saija Lentonen) esittäjä oli täysin mitäänsanomaton. Juoni oli lattea ja ennalta arvattava. Ihan tylsä. Tehdään Suomessa hyviäkin hömppäleffoja, kuten esim. Nousukausi. Anoppi oli ainoa hyvä asia elokuvassa.

Vierailija
18/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt.

Vierailija
19/22 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä verran katsot elokuvia?

Vierailija
20/22 |