Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset vaatteet sopivat pömppövatsaiselle ja rintavalle

Vierailija
23.03.2010 |

Kahden synnytyksen jälkeen minulle on jäänyt pömppövatsa. Mitat ovat 169cm ja 68kg. On tosi vaikea tietää millaiset vaatteet pukevat minua parhaiten. Mitkään standardivartalotyypit eivät tunnu sopivan. Olen melko harteikas ja suhteellinen rintava, lantio on harteita kapeampi ja vyötärö erottuva. Edestä näytän suht. hyvältä, mutta sivulta pömppö erottuu selvästi. Jalat ovat kohtuullisen pitkät ja ihan ok, vaikka reisiä löytyykin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/14 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kietaisupaidat, empireleikatut paidat, edestä rypytetyt paidat. Ehdottomasti avoin, v-kauluksinen paita. Ei pooloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan loihdittua vartalostani hoikan, kun korostan vyötäröä. Erilaiset tunikat ja mekot ovat ok, kun ne kuroo vyötäröltä leveällä vyöllä. Empiremalli ei sovi ollenkaan, varsinkaan jos rinnat ovat isot. Minulla on lisäksi hoikat nilkat, joten korostan niitä pillifarkuilla ja kapeavartisilla saappailla. Ja farkuissa korkea vyötärö ehdoton!

Tämäntyyppinen mekko voisi sopia sulle, korostaa vyötäröä mutta piilottaa pömmpävatsan:

http://www.inwear.com/FI/item/C22187282/?partner=5344&t_type=src&t_type…

Vierailija
4/14 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/14 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empiremallilla näytän tosiaan ihan kuin olisin raskaana...

Vierailija
6/14 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tällä hetkellä juuri saman mallinen kun synnytyksestä 6vko. kotioloissa pärjään ihan vanhoilla vaatteilla, mutta juhlat parin viikon kuluttua, enkä mahdu vanhoihin mekkoihin.

Vierailija
7/14 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintava tosin. Osaisiko joku kertoa mistä saisi samantyylistä halvemmalla?

Vierailija
9/14 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen mielelläni katselemaan.

Vierailija
10/14 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko laittaa kuvaa (siis ei omaasi vaan joku kuvastokuva tms)?

Itse saan loihdittua vartalostani hoikan, kun korostan vyötäröä. Erilaiset tunikat ja mekot ovat ok, kun ne kuroo vyötäröltä leveällä vyöllä.

Vierailija
11/14 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pömppömaha. Silloin kannattaa korostaa vyötäröä. Mahan saa kankaan laskosten avulla piiloon.

t.3

Vierailija
12/14 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halterneckilliset puserot jamekot sopivat hyvin harteikas & rintava yhdistelmälle.

Vierailija
14/14 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti itse, jos isorintainen, harteikas ja pömppövatsainen nainen pukeutuisi tuollaiseen. Näyttäisikö kauhean hyvältä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi