Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko iso nainen?

Vierailija
23.03.2010 |

Olen 173cm ja 68 kiloa. En tarkoita kysyä, että olenko ylipainoinen, vaan olenko mielestäsi ISO?

Sain juuri tällaisen kommentin yhdeltä mieheltä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm 88-64-94 kommentoinut sentin pari itseäni lyhyempi mies näin: "Mä en ymmärrä, kuinka sä voit pitää itseäsi isona?".

Luulen, että olet keskimääräistä hoikempi pituisksesi tai sitten täällä Savossa ja minun tuttavapiirissäni on vaan keskimääräisempiä isompia naisia. Lähinnähän sitä siihen lähipiiriinsä vertaa. En itseänikään kovin isona pidä. Nyt olen vaan noiden mittojen isomassa päässä ja näen, että minun pitää laihduttaa.

n

kuului suustani, ed.

Vierailija
42/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen pitkän naisen ongelma on se että näyttävät niin isoilta jotkut mallit asia erikseen, mutta noin yleisesti pitkä nainen on yleensä sellaisen ison ja rotevan oloinen. Vaikka olisivat siis hoikkiakin, jotenkin vaan näyttävät sellaisilta isoilta.

Onneksi ei ainakaan minun ongelma..enpä tosiaan ole tullut ajatelleeksi !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ajatellaan että mies joka kelpaa isolle naiselle on tosi macho eikä voi olla mikään "kynä-k"

Vierailija
44/48 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itsellä on juuri samat mitat. Tykkään käydä salilla ja en ole mitään löllöä vaan lihasta. Hartiat on leveät, rinnat isot ja lantio leveä. Olin ihan kauhuissani nopeasti kehittyneen naisen vartaloni kanssa teininä ja halusin aina pienemmäksi. Se johti sitten syömishäiriöön. :(((( Poikaystäväni sanoi minua kerran amatsoniksi, positiivisessa mielessä kuulemma.

: D Aluksi kauhistuin mutta amatsonista tulee itsellä mieleen Xena (siinä sarjassa) ja sehän on melkoisen jäntevä nainen. Kai minä sitten olen hakenut salilta kauneusihanteeni.. Siellä saatan tuntea välillä itseni jopa pieneksi kun katsoo että naisillakin on isoja lihaksia. Mä ajattelen niin että on rikkautta että on erimuotoisia, näköisiä, kokoisia ihmisiä. Kaikissa on jotain persoonallista ja kaunista. En pidä kuitenkaan itseäni hirveän isona. Pitää aina tommosten lannistavien kommenttien jälkeen kerätä itsensä ja miettiä mistä asioista pitää itsessään. Hassua että asiat joita inhosin itsessäni nuorempana ovat nyt asioita joista pidän. : ) Ja ps. Ajattelin hankkia lisää lihasmassaa salilla. Näytän minä pieneltä omaan mieheen verrattuna joka on 190 senttinen.

Vierailija
45/48 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 175cm ja 78kg.. painoa pikkasen liikaa, mut emmä kuitenkaa koe itteäni isoksi. Mun pituudesta ei oo koskaan ollut muutakuin hyötyä :)

Vierailija
46/48 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa tällä hetkellä 68kg. Minua voi luonnehtia isoksi, koska olen salilla saanut selkään leveyttä ja hauiksiakin löytyy. Minusta on kiva olla voinmakas ja hyvässä kunnossa ;)

Vierailija
47/48 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

176 cm ja 65 kg, enkä muista, että minua olisi koskaan kuvailtu isoksi.

Minulla on kaveri, joka on saman pituinen ja ehkä viitisen kiloa minua painavampi, mutta hänestä monet sanovat, että hän on iso.

Minusta kyse on ruumiinrakenteen eroavuudesta. Minä olen aikalailla x-mallinen, mutta tuo kaveri on itäsuomalaista perimää. Eli leveä selkä. Siis sitä tyyppiä, jos lihoo, niin yläruumiista tulee todella iso, mutta lantio ja jalat pysyvät suhteessa huomattavasti kapeampina.

Sitten minulla on kaveri, joka on myös saman pituinen ja samanapainoinen kuin minä. Ja hän on minun mielestäni siro. Koska hänellä on kapeat olkapäät ja pienet rinnat. Vartalo on päärynänmuotoinen. Koska ihmiset eivät katso ensimmäisenä takapuolta, niin hän näyttää pienemmältä.

Vierailija
48/48 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET ole iso!

Itse olen alle 20 vuotias 180cm/63kg oleva nainen.

Olet juuri hyvissä mitoissa. Ole ylpeä itsestäsi.

Itse olen todella surullinen että olen tämän pituinen mutta jos se jotakin haittaa niin oma on häpeänsä. 'Näyttelen' itsevarmaa ja esitän ettei pituuteni haittaisi. Saan usein kuulla että "ootpa sä pitkä" koska ihmiset ovat vain kateellisia ja tuntevat alemmuuden tunnetta jonkun heitä pidemmän seurassa.

Älä välitä koostasi. Olet upea juuri tuollaisena!

Olet näyttävä ja upea ja jos joku sanoo että olet jotakin muuta hän vain haluaa lytätä itsetuntosi :)

Itse toivoisin niin kovasti että olisin joku 174cm koska silloin olisin vielä pieni ja siro mutta silti ylettyisin enkä näyttäisi ihan tavalliselta tallaajalta.

Pidetään me pitkät yhtä ja ollaan ylpeitä joka sentistä!

Tsemppiä laihduttamiseen! :)