Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko iso nainen?

Vierailija
23.03.2010 |

Olen 173cm ja 68 kiloa. En tarkoita kysyä, että olenko ylipainoinen, vaan olenko mielestäsi ISO?

Sain juuri tällaisen kommentin yhdeltä mieheltä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pikkutyttönen. itse olen 183 cm, joten mitäköhän mieltä ihmiset ovat siitä jos sinä olet ISO?!? :D No, sepä ei minua hetkauta suuntaan tai toiseen, kaikenlaista olen saanut kuulla ja varmasti tulen kuulemaan. Ihmiset ovat nimittäin outoja mitä tulee siihen jos nainen on pitkä,normaalipainoinen. Tietysti jos olisin lihava, kukaan ei varmaankaan sanoisi päin naamaa mitään. Pitkiä ja laihoja/normaalipainoisia naisia saa kyllä ihmetellä/arvostella. Eikä siinä mitään, näin olen vain huomannut. Itse en viitsi ketään arvostella ulkoisten ominaisuuksien perusteella.

Vierailija
22/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

179 cm ja 63 kg.

Pitkäksi on kutsuttu, hoikaksikin usein. Tämähän riippuu ihan katsojasta:lyhyen ihmisen mielestä 170 cm voi olla "iso", koska vaikuttaa varmaan rotevammaltakin alhaaltapäin katsottuna..

Omasta mielestäni isouteen liitty aina myös tietty rotevuus: joko lihaksia tai läskiä on oltava jonkun veraan ollakseen "iso". Myöskään hyvin lyhyt ihminen ei voi olla "iso". Vain yhdistelmä pitkä + roteva on mielestäni ISO.

Oma kaverini on 155 cm, olemme varmaan aika kummallisen näköisiä leikkipuistossa... : D Toisaalta todella moni kavereistani on yli 175 cm. Kaikki myös käyttävät korkoja, minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet sentään laiha! Pitkät ja tukevat tai leveä harteiset naiset näyttävät ihan mielettömän isoilta.

ja tolle joka sanoi, että 165cm leveä harteinen voi olla iso, niin mielestäni ei niin lyhyt ole koskaan iso. Toi yksi sanoi hyvin, että pitkät näyttävät amatsoneilta.

Vierailija
24/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 182 cm pitkä nainen, enkä kyllä osaa pitää ketään 173 cm naista erityisen isona. No toki, jos isolla tarkoitettaisiin lihavaa, niin tuleehan sellaisia vastaan, mutta sinun mitoillasi ei ole kyse tästä. Minusta olet ihan keskikokoinen, tai lyhyehkö. :-)

Vierailija
25/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä olenkin vaan sentin sua lyhyempi :). Mun paino on 57kg ja olen mielestäni (ja ehkä vähän miehenkin mielestä) jo liian luiseva... Ole vaan tyytyväinen itseesi, äläkä piittaa ääliömiehen kommenteista tuon taivaallista!

Vierailija
26/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelevät vähän hartiat lytyssä ja ovat usein leveäharteisia. Se saa näyttämään isolta, vaikka olisi hoikka.

Vierailija
27/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelevät vähän hartiat lytyssä ja ovat usein leveäharteisia. Se saa näyttämään isolta, vaikka olisi hoikka.

Vierailija
28/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tämän testannut, yli 180cm olen pitkä ja minua on sanottu ja kuvattu pitkäksi aina, nykyään olen reilusti myös ylipainoinen ja sinä aikana kun olen ollut ylipainoinen on minua sanottu ja kuvattu isoksi.

En kyllä näe siinä mitään pahaa tai arvostelua, sillä sehän nyt on tosiasia. Olen iso nainen, mutta mitä sitten, haittaako se jotain, ei ainakaan minua, joskin terveyden kannalta kyllä tavoite on palautua hoikaksi vuoden sisällä.

Normaalipainoisena minulta on kysytty ainakin 6 kertaa, että olenko yleisurheilija. Siis tuntemattomat baarissa yms. tilanteissa ovat kysyneet. Että kai olen hoikkanakin sitten roteva tai sitten se johtuu vain siitä että olen harrastanut koko ikäni (viime vuosia lukuunottamatta) liikuntaa monipuolisesti.

Vierailija
29/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 182/67. Mua sanotaan aina pitkäksi ja laihaksi ja sitähän mä olen. Pari kertaa on sanottu isoksi, mutta olen ihmetellyt sitä, koska mielstäni laiha ei ole iso.

Viime viikolla näin pituiseni naisen, joka oli hyvin leveä: ei vyötäröä ja leveät lanteet jne. Hän oli mielestäni iso. Eli kai se on katsojan silmissä. Tällä naisella oli myös huono ryhti.

Minä käytän muuten korkoja koska mieheni on minua 10 cm pitempi niin ei haittaa. Että varmaan monet kauhistelee. Ennen kuin menin naimisiin mulle sanottiin, etten ikinä saa miestä kun en kulje jossain kiinantossuissa vaan korkeissa koroissa.

Vierailija
30/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan iso. Ei sinusta saa pientä ja siroa vaikka kuinka olemattomista kiloista laihduttaisit. Pitkät naiset näyttävät aina isoilta rohmuilta vaikka ei ylipainoa olisikaan.

Sille vaan ei voi mitään. Monet miehet pitävät lyhyistä naisista, koska itse ovat pitkiä ja laihoja ja näyttäisivät pitkän naisen rinnalla hinteliltä.

Vierailija
31/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla joku persjalkainen kynäkikkeli se huomauttelija

Vierailija
32/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) jos sä oot iso, niin onko 180-190 naiset jättejä?

tai 150-160 kääpiöitä?

paska mies ollu!!

Vierailija
33/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä puhutaan nyt pitkästä naisesta yleensä, missit ja mallit ei siis kategoriaan kuulu, he ovat poikkeuksia

Vierailija
34/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset näyttävät aina isoilta rohmuilta

TÖrkeää!! oot varmaan ite sit niin täydellinen??? ja just sopivan kokoinen?? haloo!

Pitkät naiset on usein kauniimpia ku "kääpiöt"

Vierailija
35/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) jos sä oot iso, niin onko 180-190 naiset jättejä?

tai 150-160 kääpiöitä?

paska mies ollu!!

asiaa! 180cm-> naiset on jättiläisiä ja

Vierailija
36/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 171 cm, enkä tunne itseäni liian isoksi tai pitkäksi. Painoa on kyllä liikaa, mutta se on eri asia. En haluasi olla lyhyempi, mihenikin on pitkä ja en voisi kuvitella olevani yhdessä saman pituisen mihen kanssa. Silloin tuntisin itseni "isoksi". Älä välitä miehen kommentista, on miehiä, jotka pitävät pitkistä naisista.

Vierailija
37/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnan-vyötärön ja lantionympäryys? Itseänikin on sanottu, enkä ole tykänyt. Olen 171 cm paino heittelee välillä 66-75 kg ja ympärysmitat vaihtelee lihavuuden/laihuuden mukaan: rinta 98-103; 71-76; 96-105

Vierailija
38/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm 88-64-94 kommentoinut sentin pari itseäni lyhyempi mies näin: "Mä en ymmärrä, kuinka sä voit pitää itseäsi isona?".

Musta tuo isous on suhteellista. Pitkät ja sirot naiset, vaikkapa nyt nuo mallit, ovat kyllä livenä todella siroja ja kapoisia, ja musta vain pitkiä, ei koskaan isoja.

Pitkä ja ei-hoikka, mutta normaalipainoinen nainen taas on melkein aina ison näköinen, mutta ei välttämättä huonossa mielessä. Nämä ovat ehkä niitä naisia, joita äitini ikäpolvi sanoo "komeiksi naisiksi" tai "rotunaisiksi".

Toisaalta taas alle 165cm nainen kokoa 38 tai enemmän näytää musta aika helposti isolta siinä missä pitkä nainen kokoa 38 ei välttämättä näytä isolta, koska pituus tekee solakamman näköisesksi kuin samankokoisen lyhyen naisen.

Ja minulle siis keksipituinen nainen: 165-170cm (tässä olen uskollinen suomalsiten keskipituudelle), pitkä nainen 175cm+ ja lyhyt nainen alle 160cm. Nuo välitapaukset riipuvat ryhdistä ja ruumiinrakenteesta.

Vierailija
39/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm 88-64-94 kommentoinut sentin pari itseäni lyhyempi mies näin: "Mä en ymmärrä, kuinka sä voit pitää itseäsi isona?".

Luulen, että olet keskimääräistä hoikempi pituisksesi tai sitten täällä Savossa ja minun tuttavapiirissäni on vaan keskimääräisempiä isompia naisia. Lähinnähän sitä siihen lähipiiriinsä vertaa. En itseänikään kovin isona pidä. Nyt olen vaan noiden mittojen isomassa päässä ja näen, että minun pitää laihduttaa.

Vierailija
40/48 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olet keskimääräistä hoikempi pituisksesi tai sitten täällä Savossa ja minun tuttavapiirissäni on vaan keskimääräisempiä isompia naisia. Lähinnähän sitä siihen lähipiiriinsä vertaa. En itseänikään kovin isona pidä. Nyt olen vaan noiden mittojen isomassa päässä ja näen, että minun pitää laihduttaa.

n