Pitääkö ekaluokkalaiset vielä kuoma saappaita?
Piti ostaa talvikengät ensi talveksi jo nyt alesta, mutta olin myöhässä liikkeellä ja valikoimaa ei oikein ollut.Kuomat on kyllä kelpo kengät hinta laatu suhteeltaan, mutta voiko syksyllä ekalle menevä tyttö kulkea talven vininpuna kukkallisissa kuomissa vai onko ne pienempien kengät?
Kommentit (12)
on kulkenut putkikuomissa, haalarissa ja kypäräpipossa tänä talvena, kuten ainakin puolet luokastaan. Helsingin keskustassa.
aikuisille asti.
Meidän 6. luokkalainen pitää tummansinisiä. Itselläni punaiset :)
Mitäs kummaa siinä on?
kuin muutkin, kyllä pitää. Ja mielellään :) Kengät on helppo vetää jalkaan välitunnille lähdettäessä ja on lämpimät.
ei voi ennustaa. Jalat voi kärsiä säästöistä, ikävä kyllä.
pitää putkikuomia mielellään, kun on nopea pukea. Goretexit jää aina eteiseen, kun niissä on ihan tosi hitaastipuettavat 2 tarraa..
Pikkusisko on paljon tiedostavampi tyylikkyydestään, mutta putkikuomat vetää useammin jalkaansa kuin pinkkililat Eccon goret, jotka niinikään pölyttyvät eteisen nurkassa. Haalaria hän ei suostuisi pukemaan, vaikka ilkeä äiti tarhaan pakottaa laittamaan.
Isoveljellä ei haalaria, kun koko 140 haalaria ei tullut mieleen enää etsiä. Ehkä laittaisi ja olen pienempikokoisilla kakkosluokkalaisilla haalareita pihalla nähnytkin.
joku molemmista.
Meillä ei ole ollut Kuomia koskaan eikä tule.
tytöllä putkikuomat kovassa käytössä.
Myös seiskaluokkalainen käyttää kotioloissa ulkona, ei kylläkään kouluun suostu niitä laittamaan :)
joltain kaverilta on kuulemma tullut kuittia, mutta lapsi vähät välittää muiden sanomisista.
ja olen 35v ;)
Tyttö on kolmasluokkalainen ja hänkin pitää:)
trendikkäät yläkoululaiset käyttää vielä talvisin Kuomia. Samoin siskoni 5 ja 3 luokkalaiset. On monien lempparikengät.