Reumasairaala konkurssiin
Jokohan vihdoinkin sairaat ottavat ohjat omiin käsiinsä ja aloittavat lääkkeettömän itsehoidon? Tiedosta ei ainakaan pitäisi puutetta olla, mutta halusta senkin edestä. Kaikkeen pitää vaan saada leikkaus ja pillereitä, vaikka ilmankin voi parantua. Saapa nähdä miten käy.
Kommentit (10)
Siellä on ihana henkilökunta joka todella yrittää auttaa.
Tervetuloa vaan esittelemään, miten parannun reumastani ilman lääkkeitä!
Aiheesta on kirjallisuutta saatavilla. Laiskat läskiperseet vaan eivät halua hoitaa itseään.
että KOSKA ne sitten alkavat tehoamaan. Odottele sitä nyt vaan ihan rauhassa.
että KOSKA ne sitten alkavat tehoamaan. Odottele sitä nyt vaan ihan rauhassa. Kelahan maksaa viulut niin eipä se sinun kukkaroa kevennä.
lääkitys sammutti tulehduksen aika nopeasti, olin onnekas.
Nyt ylläpitohoidolla pidetään tauti kurissa.
Jos joudun olemaan ilman lääkkeitä jostain syystä, niin tunnen sen kyllä nivelissäni.
Aloittajalla on tosi kummallinen asenne -toisen ihmisen sairauteen-.
Ja kyllä, harrastan liikuntaa säännöllisesti monta kertaa viikossa.
Kipeinä aikoina taas on pakko olla ilman. Tulehduksen ollessa päällä nivelet voi vahingoittua liiasta rasituksesta.
Itse syön pelkkää Trexania, ja olo normaali.
Mietin vain, että voiko lääkityksen alaisenakin äityä pahaksi?
mutta ei kyllä mitkään ruokavaliot tms. noihin mun yliaktiivisiin immuunisoluihin auta, kunnon myrkyt kyllä, sori vaan.
yks reumaatikko, joka on täysin oireeton lääkkeiden avulla.
10kk ilman mitään lääkettä. En halunnut elimistööni myrkkyjä.
Koetin ruokavaliota, kehon happamuuksia, kalaöljyjä, D-vitamiinia, nokkosta, inkivääriä, hainrustoa, akupunktiota ja vaikka mitä.
Mutta tunsin itseni täydeksi tolloksi, kun apua ei löytynyt ja tauti vain eteni kehossani.
Oon minäkin pärjännyt jo 30 vuotta ilman reumalääkkeitä mutta minäpä en sairastakaan reumaa... lähipiirissä sitä on ja on hieno asia että reumalääkkeet on keksitty. Jos ite pärjäät ilman lääkkeitä niin tautisi ei ole järin paha.
että reumasta paranee ilman lääkkeitä!? ainakaan minä en parane ikinä vaikka kuinka söisin lääkkeitä ja vaikka kuinka leikeltäisiin!! onpa sulla kumma asenne