Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vakuutusten ottaminen kannattaa :)

Vierailija
23.03.2010 |

Mulla on ollut nyt vuoden verran kytkypuhelin, joka sai nyt traagisen lopun hukuttuaan munkkirasvaan.

Asia tottakai harmitti tosi paljon, maksan puhelinta muutaman euron puhelinlaskussa vielä vuoden, ja puhelin oli vielä tosi hyvä.

Soitin Tapiolan korvauspuihelmeen eilen iltapäivällä, selitin tilanteen ja he heti sano, että se lähdetään korvaamaan uuden vastaavan mukaan (tuota mallia ei enää markkinoilla myynnissä). Tänään aamulla klo kahdeksan tuli sähköpostiin viesti: korvaavat puhelimeni korvaushintaan 404 euroa, siitä pois omavastuu 150 euroa. Maksu laitetaan maksuun tililleni tänän.

Aivan MAHTAVAA. Mä saan siis 254 euroa korvausta tuosta ja aivan varmasti löydän sillä mieleiseni puhelimen; itseasiassa meinaan ostaa Samsungin s5230 -mallin, jonka saa nyt tarjouksessa 129 eurolla :)))

Voi että minä olen TYYTYVÄINEN :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hajotti sen tietty. vakuutusyhtiö korvasi ja omavastuun jälkeen miehen tilille tipahti yli 300e. vakuutus kannattaa :)

Vierailija
2/4 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rikkoutuneet vahingossa. Omavastuun jälkeen ei sitten paljoa jääkään... Mutta joo: vakuutttaminen kannattaa kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, taidat silti jäädä nettomaksajaksi.

Mutta vakuuttaminen kyllä kannattaa niitä isompia onnettomuuksia silmälläpitäen.

Vierailija
4/4 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää ikinä hairahtuko missään vakuutusasioissa asioimaan lähivakuutuksen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi