Iso talo ja kallis auto
Nyt vituttaa.
On 100 000 lainaa, 220 neliötä sisällä, ulkona 600 ja velaksi 13 000:n auto.
Ei riitä voimat ja aika tän talon siivoomiseen, pihatöihin ja autollakaan en pääse mihinkään ajelemaan ku ukko menee sillä töihin ja tulee kotiin syömään ja lähtee sitten harrastuksiinsa.
Mulla 2 pientä lasta ja kolmas tulossa. Näytän homssuiselta ja talon siivoamiseen, jos saan olla yksin, menee 4 tuntia ja sekään ei riitä.
Mies ei pese vaatteitaan, eikä tee edes ruokaa. Suuret aploodit pitäisi antaa niinä kertoina kun se oma-aloitteisesti imuroi. Koko ajan touhuan ja menen nukkumaan klo 20, kun olen niin väsynyt.
Kommentit (4)
T.äiti,iskä + 4lasta(viides masussa),ja kämpän koko 76 neliötä
Mut ap,miksi ihmeessä noin iso talo noin pienelle porukalle?????
Niinpä. Ensin halusin ja nyt en. :(
kun mäkin menasin yks päivä räjähtää miehelle.
Taustaa olemme asuneeet yhdessä noin 13 vuotta ja yksi noin 4-vuotias lapsi. Olen aina hoitanut imuroinnin tähän asti. Jouluna on miehen ollut pakko alkaa auttamaan kotitöittä kun minun pitää saada tutkintoni valmiiksi. Mies on imuroinut 3 kertaa tänä vuonna. Muutama päivä sitten juteltiin ja mies tokaisi kun hän on nyt hoitanut tän imuroinnin kokonaan ja mä oon vaan laiskotellut . Siis häh missä on ne kerrat kun olen 13vuotta x 52 viikkoa vuodessa imuroinut. Eli mies imuroinut 3 kertaa ja mä sen noin 676 kertaaa. Jos lapsi olis ollut nukkumassa kyl mies olis saannut kuulla kunniansa. Onneksi lepin iltaan mennessä. Tuli taas mieleen...
Ehdottomasti muutetaan pienempään! Hulluja ovat ihmiset, jotka asuttavat isoja taloja. Sähkölaskukin on ihan järkyttävä.