Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tre/ lähiseudut?

22.03.2010 |

Olen täältä löytäny parikin kertaa mailiystäviä, sitten jonkin aikaa vaihtanu kuulumisia niin sitten se on vaan yhtäkkiä tyssännyt siihen. En oikein tiedä mikä on ihmisille tullut ku itse olen ainakin ollut ahkera vastailemaan yms yms..ja halua ois joskus nähä muita äitejä livenäkin. Joo siis haen todellisia ystäviä, kahvitteluun, lenkille, leffaan, baariin, yms yms. Joidenka kanssa voisi puhua mistä vain maan ja taivaan väliltä, etkä oisi heti tuomitsemassa. Olen kohta 24v, kahden pojan yh äiti. Pojat ovat 3v ja 9kk. Asumme Lempäälässä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Mulle voisit kirjoitella! :)

Oon 19v Ylöjärveltä, ihanan tyttövauvan äiti.

Laita s.postia osoitteeseen lotta.tinja@gmail.com niin jutellaan lisää?

Vierailija
2/3 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostilla yhteydenpito voi olla pidemmän päälle tylsää joidenkin mielestä, mutta kyllä täälläkin seura innostaisi. Laita vaan sähköpostiosoite, jos haluat, niin jutellaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu niinhän se on, mutta onhan tuossa tuo mesekin käytössä..ja sitten jos luistaa niin kännykkä :) mutta tässä on osoitteeni poika_mami@hotmai.com, tuon voit lisäillä meseenkin jos sinulla sellainen on? Kaikki halukkaat saavat lisätä listalle, kunhan ilmoittavat ensin tuohon sähköpostiosoitteeseen tai tähän ketjuun :)