Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan hullu, kun tekisi mieli ottaa permis 15 vuoden tauon jälkeen...

Vierailija
22.03.2010 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiin, kiiltäviin ja luonnontaipuisiin hiuksiini, joita ihmiset aina kehuivat. Joku meni pieleen ja muutama päivä permiksen jälkeen hiukseni alkoivat katkeilemaan samasta kohdasta ympäri päätä. Jouduin leikkauttamaan hiukseni lyhyiksi. Nyt olen saanut pikkuhiljaa kasvatettua hiukseni entiselleen. Vielä 10cm puuttuu pituudesta. Minulla kokeilu ei kannattanut, mutta tulipa testattua neljän vuoden aikana monta erilaista tyyliä. Nyt sitten tiedän, että viihdyn näissä hiuksissani mainiosti. Enää ei tee vaihtelumielessä kokeilla. Vaihtelen kampauksilla jne.

Vierailija
2/3 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin vuosi sitten about 15 vuoden jälkeen. Olen ollut NIIIN tyytyväinen! Mulla luonnostaan melko tuuhea, piikkisuora tukka, joka menee päätä myöten eikä pysy missään muodossa. Otin keväällä ekan kerran ja n. 7 kk kuluttua uuden. Nyt taas kohta menossa ottamaan uuden.

En tarvitse nyt lainkaan hiustenmuotoilutuotteita, hiustenpesu väli on venynyt 3-4 päivään (ennnen oli pakko pestä joka päivä), värikin säilyy kauemmin.

Nykyaikaiset permikset ovat ihan toista maata kuin silloin joskus 90-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun otin permanentin. päänahasta löytyi sellaista millin siiliä hirmu määrä. kuukauden päästä permanentista kihara oli tipotiessään ja latvat olivat vain kärähtänyttä hamppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme