Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä lastenvaatemerkit laadukkaita?

Vierailija
22.03.2010 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut alesta tai Huutiksesta "uutena". Popiin olen tyytyväinen myös, samoin Espritiin, Elleen (tätä olen ostanut alesta vaan). Reiman reimatec-rukkaset ovat olleet taaperolla hyvät. Kivatin puuvillaiset lapaset, sormikkaat ja kypärälakit. Petit Bateau on huippu. Ranskalaisesta nettikaupasta olen ostanut todella edullisesti hyviä käyttövaatteita. Olen myös ihan tyytyväinen moniin Zaran ja Lindexin tuotteisiin.

Vierailija
2/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyppäänny ollenkaan ja värit säilyvät kivasti. Harmi, että ne ovat normaalihinnaltaan liian kalliita, joku taskutunikakin 60 euroa. Tosin kyllä se ainakin kahdella lapsella menee:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

burberry, elle, hilfiger, louis vuitton, D&G, Prada jne.

tutat, ja naperot ja ciraffit ja kivat, name it kaik paaskaa ja nukkaaaa

Vierailija
4/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin Molokids, Småfolk, Cupcake, Katvig ovat tosi laadukkaita.

Vierailija
5/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espritiä, Småfolkia, Sikkeä ja Popia. Ei valittamista. Löytyy myös yksittäistä Tuttaa, Name itiä. Ihan ok.

Vierailija
6/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on muuten tosi, että Marimekon vaatteet _on_ laadukkaita, niin paljon kuin niitä mollataankin. Me ollaan saatu "perintönä" sukulaisilta tasaraitapaitoja, sekä pitkä- että lyhythihaisina, ja kaikki kestä monta lasta nukattomana ja kulumattomana. Näitä suosittelen, jos tietää, että käyttöä on useammalle lapselle. Itse en ostaisi, jos tietäisin, että päätyy Uffin yms laatikkoon, mutta jos omia/sukulaislapsia on useampia, joilla kierrättää, niin kannattaa ostaa ja satsata.

Vierailija
7/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pienillä vielä kestää, mutta isommilla lapsilla muutama käyttökerta kuluttaa vaatetta järkyttävästi.

Vierailija
8/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lindex, kappahl, hm, name it vaatteita. ei valittamista tämän kahden vuoden aikana ole ollut. kaikki vaatteet säilyny uuden näköisenä niin että voi huoletta käyttää seuraavallaki.

talvipukuna ollut myös stadiumin everest merkkinen ja ei siinäkään valittamista.

tykkäisin ite popista minirodinista ja muista kalliista merkeistä mutta rahallisista syista en niitä osta koska nämä halvemmatkin kestää. jos jostain käytettynä tai halvalla saa niin mielelläni ostan.

Vierailija
9/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

burberry, elle, hilfiger, louis vuitton, D&G, Prada jne. tutat, ja naperot ja ciraffit ja kivat, name it kaik paaskaa ja nukkaaaa

Meillä pojalla Name it:ä paljon ja todella hyvä ja kestävä. Meillä ei ole nukkaantumista ollut kai siksi kun paljon vaatteita eikä yhdet ja samat jatkuvasti pesussa.

Vierailija
10/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävää, että Lindexin ulkoiluvaatteet on tosi hyviä. Kannattaa kokeilla. Esim meillä ollut fleece-vuorillinen sadeasu käytössä, ei mene puhki mut on tosi lämmin. Päiväkodissakin kehuivat lämmintä "kumitakkia" (mua nimitys vähän nauratti...), mutta eivät olleet kuulemma koskaan sen veroista nähneet. Kysessä siis Lindexin fleece-vuorillinen sadetakki, oli lämmin, eli alle ei tarvinnut pukea, mutta piti 100 % sadetta, ja kestää käytössä.

Vierailija
11/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaan lastenvaatteen tunnistaa pesulapusta: jos voi kuivata rummussa ja pestä 60-asteessa, niin vaate on laadukas.

Vierailija
12/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuita lerppuja ja haalistuvat kyllä pesuissa. Hieman pyjamatyyppisiä.

Itse olen huomannut että Prisman Ciraf usein yllättävän hyvä! Siis hinta-laatusuhde on todella kohdillaan. HM myös mielestäni yleensä hyvä hinta-laatusuhde, samoin Lindex. Marimekkokin hyvä, mutta hintakin kova käyttövaatteeksi. D&J lastenvaatekerhon vaatteet olivat pettymys laadultaa, vaikka ulkonäöltään uusina kivoja ovatkin, nukkaantuvat tosi pahoiksi ja hajoavat ja värit kuluu. Tutta on ihan ok yleensä. Reimatec tosi huono hintaansa nähden.

Vierailija
13/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne säilyttävät hyvin muotonsa eivätkä nyppyynny. Ulkoiluvaatteissa kestävimmiksi olen todennut urheilukaupoista ostetut.

Vierailija
14/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin alunperin taskalaista kidsinstyle.co.uk

Vierailija
15/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja:

Name it (joitakin farkkuja tms. sattunut hyviä)

KappAhl (varsinkin tyttöjen trikoot)

Ellos

markettimerkit

ristomattiratia

Vaihtelee:

H&M (pienempien vaatteet parempilaatuisia)

Lindex (Fix oikein hyvä, vauvanvaatteet hyviä)

Benetton

Tutta

Hyviä:

Katvig

Me&I

Nanoou (jotkut trikoot vähän ohuita, mutta saumat ei kierrä)

Po.P

Urban Elk

Elle

jne.

Vierailija
16/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse edes ranskan kielen taitoa tilatakseen:-) Olisinko yhteen paitaan pettynyt neljän vuoden aikana. Lapseni on leikki-ikäinen (3.), eskari-ikäisen ym. kulutuksesta en tiedä. Meillä lapsella n. 6-7 paitaa käytössä, joten kulutusta tulee suht paljon, kun ostan aina kasvunvaraakin:-)

Laredouten koot heittelevät, se on hieman ongelmallista. Monissa housuissa on kireähkö vyötärö, vaikka säätövaraa on (ei siis alunperin tarpeeksi). Oma lapseni on 0-käyrällä painoltaan ja +1 pituudeltaan, sellainen normi lapsipömppömaha, jota en henno sulloa joustamattomiin vyötäröihin. Nyt aion tilata kesäksi kokoa 108 cm (102 cm ei mahtuisi kesällä). Tyttö käyttää nyt 98 cm ja kesävaatteet suomesta (esim. Pop, jossa normimitoitus) ostan 104 cm (jotka varmaan väljiä, mutta mahtuvat joulukuun rantalomalla vielä:-).

Vierailija
17/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä. Meillä on kaikki popin vaatteet heti ihan nuhraanunu pesussa kauheen näkösiksi! Teenkö jotain väärin vai miten näin..

Vierailija
18/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävä nimi. Vaikka ei se Ticket to Heavenkään niin mieltäylentävä ole.

Vierailija
19/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kestänyt hillittömän hyvin. tykkään niissä vaatteissa myös yhteensopivista malleista ja väreistä.

Vierailija
20/30 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mayoral

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän