YKSINÄITEN TREFFIT SELLOSSA TÄLLÄ VIIKOLLA
Laitan uuden aloituksen eli kaikki vantaan espoon ja lähialueiden äidit ja kaikki jotka kokevat olevansa yksinäisiä.
Kokoonnutaan tällä viikolla Sellossa. Minulle EI käy mikään klo 12 aika, vaan ihan selkeä aamu esim klo 9 tai sitten iltapäivä, esim. klo 13 jälkeen.
Paikkana ehdoton sitä baaria jossa saa pirtelöitä ym, nimeä en tiedä, on aulassa ihan ulko-oven lähellä.
Terv. se äiti joka on 10 v vanhempi kuin kukaan muu :)
Kommentit (15)
Olen namusetä-transu. Pitkä, kaunis, näyttävästi meikattu nainen jolla korkeat korot ja upeat sääret ja olenkin oikeasti mies joka onkin vanhan ajan namusetä, jaan karkkeja ja silleen.. njamjnam mutta voi mulla ruutireppukin olla, se on sellainen lapsen nalle puh-reppu. Hämää parhaiten .
Mutta oikeesti sanoisin että *Vittu että te ootte sairaita* en nyt oikeesti tämmöstä tästä ketjusta ajatellut vaan ihan oikeaa ja asiallista
AP ON TIES KUKA RUUTIREPPU-REA!
TAI ITSARI IIDA!
tapaamista, jos oikeasti halukkaita olisi tällaiselle tapaamiselle. Ehkä tapaamisesta kannattaisi sopia kirjautumalla nimimerkillä ja jollain sopivammalla palstalla.
tyhmää porukkaa. Miksi edes kommentoida jos on tarkoitus vain haukkua?
Toivon todella että tapaamisenne onnistuu. Kiinnostuksella odotan jos vaikka kommentoitte täällä loppuviikolla että tuliko kukaan.
T:eräs yksinäinen mutta toisella puolella suomea.
Jos onnistuisi ilman näitä idareita
En tiedä baarin nimeä, ei käy tämä aika, ei käy tuo aika. Haluaako joku oikeasti näille treffeille? :O
odotin kyllä kellonaika ja paikka ideoita...
otsikko on isolla että se huomattaisi.
ensi viikon tiistai klo 13. sovittu? En ole tulossa, asun satojen kilsojen päässä ;))
ensi viikon tiistai klo 13. sovittu? En ole tulossa, asun satojen kilsojen päässä ;))
No sitten tämän viikon torstai klo 13. sopiiko kaikille?
sitä siinä ala-aulassa Suomalaisen kirjakaupan lähellä?
enkä sitten ehdi olla yli puolta tuntia enkä viitsi tulla jos ei tule yli kymmenen mutta alle 20 ihmistä ja haluan että tavataan heti seuraavalla viikolla uudestaan kaikki eikä tapaamisesta saa puhua muille kun se on noloa.
Olen tosi yksinäinen. En tajuu miksi.
Sotkin Ruoholahden kauppakeskuksen aulakahvioon. Siis se mitä haen, onkin Ruoholahden kauppakeskuksessa.
Minä ehdotan KESKIVIIKKO 24.3. klo 14 ->
joku helppokulkuinen kahvio, läpikulkupaikkakahvio
AP ON TIES KUKA RUUTIREPPU-REA!