Mitenkä saisin Alisan pakarat
Kommentit (14)
En suosittele tekemään sitä mutta ei siihen oikein muuta keinoa ole kuin kidnapata Alisa tai leikata ne häneltä.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele tekemään sitä mutta ei siihen oikein muuta keinoa ole kuin kidnapata Alisa tai leikata ne häneltä.
Lol
Treenasi maratoniin ylämäkijuoksua. Juokset mäen ylös ja kävelet alas sitten taas täysillä ylös. Kyllä rupeaa pakarat kiinteytymään 👍
Ehkä on hetero, eli et mitenkään. Voi olla että ei miehesikään kun tuskin varattua hyväksyy.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla noin tymä?
Suosittelen treenaamaan Luukkaansalmen sillalla niin saat voimaa pakaroihisi.
Yli 10v. säännöllistä treeniä valmentajan valmennuksessa.
Ap oletko lapsi vai muutenkaan tyhmä?
Minä en halua Alisan pakaroita. Omani on hyvät sitten kun vähän laihdun.
Tai mahan. Tai siis mahan, jota ei ole. Miten voi olla, että maha puuttuu, vaikka muuten ei näytä anorektikolta?
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua Alisan pakaroita. Omani on hyvät sitten kun vähän laihdun.
Enkä tosiaan usko että ne kiinnostaa miestäkään. On niin erilaiset kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Yli 10v. säännöllistä treeniä valmentajan valmennuksessa.
Kyllä kuka vain saa otettua treeniohjelman netistä ilmaiseksi. Ei vaadi kuin SISUA, SISUA JA SISUA!
Vierailija kirjoitti:
Tai mahan. Tai siis mahan, jota ei ole. Miten voi olla, että maha puuttuu, vaikka muuten ei näytä anorektikolta?
Lenkillä karisee, ja siis oikeita lenkkejä, ei kävelylenkkejä. Nukutkin paremmin 👍🏻
Maratonille vaan!