Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja kirkasta vuotoa pitkin raskautta?

Vierailija
22.03.2010 |

Onko kellään muulla tullut pitkin raskuatta kirkasta vuotoa niin että pikkuhousut kastuu? mulla on tullut ja koskaan ei lapsiveden määrässä ole ollut mitää erikoista. kerran olen jopa pelkästään sen takia päässyt ylimääräiseen ultraan kun sanoin että sellasta vuotoa tulee, mutta lopputulos oli että vesimäärä normaali. mitä siis tämä vuoto voi olla. sitä ei tule niin paljon että esim sidettä joutuisi pitämään mutta sen verran kuitenkin että aina on pikkarit märät. tai ei siis aina mutta usein, nyt viikkoja on 30 ja tää vuotelu alkoi jo ennen viikkoa 20. ja tosiaan aina ollu vesimäärä normaali. kertokaan ihmeessä jos jollai kokemusta tai tietoa asiaan. aina sitä kuitenkin huolestuttaa että onko se lapsi vettä, mulla ku on sellanen juttu että heti ku lapsivesi menee ni mulle laitetaan tipalla antobiootto, B-Sterptokokki positiivinen, ja sitä aina jännnittää että onko se lapsi vettä vai ei. ku tosiaa se tippa pitäs laittaa aika heti. muttta sitte vasta ku lapsi vesi menee kokonaa, eli ei varmaa huolta siihen ku ei sitä nestettä mitenkä valu tai muuta sellassta ... tulihan tarinaa, mutta kiitos niille jotka jaksaa lukea :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä sama vaiva ollut jo jokusen viikon, oli myös edellisessä raskaudessa. Synnärillä muuten sanoivat että lapsivesi haisee siemennesteelle, eli ei muuta kun nuuhkimaan.

Vierailija
2/5 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama homma :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laita pikkuhousunsuoja pikkareihin ja käyt sitten synnärillä testauttamassa suojasta liuskatestillä, että oliko vetistä valkovuotoa vai vettä.

Vierailija
4/5 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitäisi sillä sekunnilla lähteä sairaalaan, jos lapsivesi menee. Mullekin se on laitettu, mutta ihan rauhassa sain odotella kotona supistusten kovenemista jne...

Vierailija
5/5 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans että se on vaan valkovuotoa. mulla oli kans koko ajan pöksyt märät raskaana, lopulta tajusin rueta käyttään pikkuhousun suojia, niitä menikin monta pakettia. kannattaahan se varmastaa. mutta valkovuotohan tuoksuu jollekin, siitäkin voi jotain päätellä :)