Onko muita, joita ei ärsytä muiden FB-päivitykset, ei vessapaperin pyörimissuunta
ei hammastahnaputkilon puristamispaikka, ei toisen ikenet paljastava hymy eikä juuri mikään vastaavanlainen asia?
Aloin oikein miettiä asiaa ja ei, ei mua häiritse mitkään tuollaiset pikkuasiat.
Yksi asia kyllä ärsyttää, nimittäin ruikuttajat ja se, että elämästä pitää tehdä kurjaa ja hankalaa, vaikka se ei sitä olisi. Tai että valitetaan asioista, mutta ei tehdä mitään niiden korjaamiseksi tai edes esitetä jotain vaihtoehtoja, miten asiat olisivat paremmpin.
Kommentit (11)
Ja luettuani tätä palstaa, en enää ihmettele, että on niin paljon masentuneita ja muita mielenterveyden häiriöitä. Jos ihmisillä ärsyttää tollaset seikat, ei oo kumma, että pääkoppa on pipi!
tällä hetkellä ärsyttää oma työttömyys ja se ettei oman alan hommia oikein ole tarjolla.
olla häiriintymättä turhista asioista. Olen ymmärtänyt, että mua ne ei vahingoita mitenkään.
Mulla on ihan oma elämä ja tarpeeks ohjelmaa ilman toisten tapojen tarkkailua! :)
nauran kippurassa hassuja juttuja. Kieltämättä olen piilottanut joidenkin ystävien juttuja, koska en välitä sitaateista enkä biisien siteerauksista päivityksissä. Pidän henkilökohtaisista purkauksista.
ihminen, kun en millään saa itseäni ärsyyntymään tuollaisista asioista. en osaa ärsyyntyä edes siitä, että joku toinen ei ole imettänyt, on vienyt lapsen hoitoon, käynyt puolison kanssa kahdestaan jossain, vaikka lapsi on ollut alle vuoden ikäinen, käyttää kaksi päivää yöpaitaa, meikkaa tai on meikkaamatta. tai edes päinvastaiset tilanteet.
päässeet ärsyttämäänkään. Nämä muut mainitut yleiset mutinan aiheet eivät tosiaan ärsytä. Minua ärsyttää negatiivinen kitinä, jolla turhaan pilataan ihmisten päivää.
Itse olen sitä mieltä, että elämästä saa tehtyä aivan äärettömän vaikeaa jos vetää herneet nenään kaikista pikkujutuista. Sitäpaitsi mikä oikeus minulla on päättää, että minun tapani puristaa hammastahnaa on yhtään sen oikeampi kuin mieheni? Lopputulos on sama; hammastahnaa tulee harjalle.
Minusta on kiva lukea kaikkia hassuja fb-päivityksiä; ruokalistoja, saunassa käymisiä ja kotiäitien tilityksiä päivästään.
Aurinko paistaa, olen terve, kaikki on hyvin, mikään ei ärsytä.
Joskus taas sitten ärsyttää mikä vaan. PMS-oireita varmaan.
Kiroilu ja huonosti käyttäytyminen ärsyttää.