Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin HELV kipeät nännit, sammastako???

Vierailija
21.03.2010 |

Vauva 2 kk ja imetän. Nännit nyt pari päivää olleet aivan tolkuttomat kipeät, paisuneet ja kosketusarat. Suihkukin sattuu, voin vain huljautella kädellä vettä varovasti nänneille. Ovat sellaiset vadelmaisen näköiset, kuten sammaksesta sanotaan että voi tulla, mutta vauvan suussa ei näy mitään. Onkohan sammasta silti? Kokemuksia ja apua??

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi