Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajut oksettavat, raskaana?

Vierailija
21.03.2010 |

Osaisikohan joku auttaa, kun mietin täällä että olenko saanut ruokamyrkyksen vai olenko raskaana. Nyt menossa dpo10 ja tänään alkoivat erilaiset hajut yks kaks oksettamaan. Ensin teki laku pahaa ja sen jälkeen olen käynyt oksentamassa, kun haistoin teen (jonka hetkeä myöhemmin join) ja pyykinpesuaineen.

Voiko siis hajujen aiheuttama oksentelu olla raskausoire? Muita oireita ei kyllä ole, vähän ehkä turvottaa masusta ja rinnoista, mutta nuo rinnat nyt kyllä turpoaa muutenkin ennen menkkoja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilmeisesti kuukautiset ovat kuitenkin alkamassa, kun jotakin ruskeaa vuotoa tuli. Toisaalta huomaan olevani oikeastaan helpottunut, sillä vaikka vauvaa kovasti toivon, niin jotenkin alkoi pelottamaan ajatus siitä, että olisi tärpännyt.

Olen ollut parina päivänä ihan äärettömän uupunut ja vähän kuuminen, mikä sekin viittaisi johonkin vatsatautiin.

ap

Vierailija
2/11 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei sekään oikein viittaa tavalliseen vatsatautiin. Ja mahaan ei tosiaan satu ollenkaan. Päivällä lakujen haju aiheutti yökkäilyä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavsti oletkin.

It 10 ei sano yhtään mitään).selläni takana kuusi raskautta ja oireet alkaneet vasta viikolla 6. Ihmismieli vaan on sellainen, että niitä oireita vääntää ihan mistä vain.

Toivotaan kuitenkin parasta.(Ja mulle toi dpo

Vierailija
4/11 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kyse saattoi hyvinkin olla jostain oudosta vatsataudista.

Sen sijaan olen jotenkin hirmu onnellinen ja varma siitä, että se vauva meillekin tulee, vaikka ei välttämättä tästä yrityskerrasta. Aurinko paistaa ja meillä on miehen kanssa ihan yhtä hyvä ja onnellinen olla, alkoi ne menkat parin päivän päästä tai ei. :)

ap

Vierailija
5/11 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat eivät ole alkaneet, ovat yleensä tosi säännölliset, mutta raskaustesti näyttää negaa.

Sellaista hyvin vähäistä ruskeaa vuotoa on tullut kahtena päivänä. Lämmöt ovat edelleen korkealla.

Auttakaa joku!?!

ap

Vierailija
6/11 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja edelleen on vaihtelevasti pahaa oloa ja yökkäilyä. Alavatsaan koskee. Lämmöt pysyy korkealla.

Ap

Vierailija
7/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pää on ollut nyt parina päivänä oudosti kipeä. Ei varsinaisesti satu eikä tarvitse lääkettä, mutta jotenkin vähän aina välillä pakottaa.

ap

Vierailija
8/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kahdella lapsella on samaa. Pää ollut pari päivää kipeä ja muutenkin kuulemma "outo" olo. Äsken tultiin ulkoa ja joku oli paahtanut kotona leipää, niin tyttö alkoi yökkiä, kun kuulemma haisee niin pahalle. Musta taas tuoksuu ihan normaalisti paahtoleivälle.

Vierailija
9/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä päänsärky ei välttämättä kaada sänkyyn migreenissä, mutta hajut ottavat sitten kamalan voimakkaasti nenään, saatan oksentaa monesti hajuista.

Vierailija
10/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yleensä ole tällaista.

Nythän on noroa liikenteessä, mutta eikö siihen kuulu vatsakipu? Mulla on muuten ihan hyvä olo, välillä vaan alkaa yököttää pahasti ja sen jälkeen olen taas syönyt hyvällä ruokahalulla.

ap

Vierailija
11/11 |
22.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tänäkin aamuna käynyt pari kertaa yökkäilemässä, vaikka muuten olo on ihan hyvä. Ja tosiaan se on enemmän sellaista yökkäilyä kuin mahatautioksentamista mun mielestä. Sen laukaisee lähinnä hajut, tänä aamuna puhdas pyykki, käsienpesuaine ja aamutee.

Nyt jänskättää, josko siellä vaikka esikko ilmoittelisi itsestään. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi