Kysytään näin päin: kuinka monen nykynaapurisi luona olet käynyt kahvilla/kylässä?
Kommentit (14)
En ole yhdelläkään käynyt, rivitalossa asumme ja muutama kuukausi sitten tähän muutettu. Tien toisella puolella kylläkin asuu tuttuja, joita en naapureiksi luokittele ja joiden luona vierailen säännöllisesti.
mutta hän onkin vakipanoni. muiden naapureiden kanssa en ole tekemisissä.
Kahdessa naapurissa olen käynyt (lasten ja miehen kanssa) kylässä, kolmannessa asuu vanha erakko, joka ei oikein välitä sosiaalisesta kanssakäymisestä.
Talohtiön asukastoimikunnan kokouksissa tosin, joten en laskisi varsinaiseksi kyläilyksi.
niin neljän, jos sisällä asti niin kahden. Ulkona jutellaan kyllä puolin jos toisin useammankin kanssa ja vietetään aikaa toisten pihoilla (lapsien leikkejä vahtien). Asutaan omakotialueella.
Ollaan asuttu tässä kohta 2 vuotta.
en kenenkään, eikä kukaan ole käynyt meillä. Naapureita 4, eikä asuta Suomessa.
Suomessa asuttaessa naapureita 8, olin käynyt ehkä 6 kotona kyläilemässä ja kaikki ovat olleet meillä. Lisäksi ulkona on tullut kahviteltua kyllä kaikkien kanssa.
uudehko omakotitalo uudellamaalla
eli kaikkien niiden joilla samanikäisiä lapsia. :)
Kahden työnä olen kylästellyt enemmänkin. Tosin 80-luvulla viimeksi, kun heidän minun ikäiset lapsensa asuivat vielä kotona. Aikuisiällä ei ole tullut käytyä sisällä.
En välitä olla naapurien kanssa tekemisissä, suurinta osaa en tunne edes ulkonäöltä.
ja 4 (perhettä) on käynnyt meillä
6 luona, ainakin. Muidenkin kanssa jutellaan pihalla, rivari.