jos vanhin lapsesi saisi lapsen 18 vuotiaana kuinka vanha mummo olisit?
Kommentit (31)
Seuraavan kohdalla olisin ollut 42, mutta jos kolmas saisi lapsen 18-vuotiaana niin olisin 53v
Minusta tulisi mummo 37-vuotiaana :)
mutta jos olis saanut lapsen 18-vuotiaana, niin minä olisin ollut 41.
Jos kuopus saisi lapsen 18-vuotiaana, niin minä olisinkin jo 59;)
Olin 35vuotias, kun esikoistyttöni synnytti (viime kesänä)silloin vielä 18 vuotiaana. Nyt raskaana taas ja marraskuussa on tokan lapsenlapseni laskettu aika :-)
ja äitini olisi 54 vuotias isomummo
Mä olisin tuon ikäinen mummo, jos lapseni saisi lapsen ollessaan 25v. Itsekin siis olin just tuon verran täyttänyt, kun lapsi syntyi puoli vuotta sitten. Kyllähän nyt viiskymppinen on selkeesti mummoikäinen! :D Joku 40v. ja siitä alle on nuori mummo. 18v. voi olla liian nuori äidiksi tai sitten ei, riippuu ihmisestä! Ei todellakaan voi ketään iän perusteella tuomita huonoksi äidiksi. Voi olla 18-vuotiaana kypsempi äidiksi kuin moni ihminen koskaan. Itse en olisi ollut, mutta mulle tää ikä oli just sopiva! Tai no muutaman vuoden aiemminkin olis voinut olla ihan hyvä! Itse olin aiemmin esim. au pairina, pyörittämässä vieraan perheen arkea. Tietty eri asia kuin olla äiti, mutta mielestäni olisin jo silloin ollut kypsä äidiksikin!
Äitini olisi 66v ja äidinäitini olisi 90v.
Täytyy kyllä sanoa että ei mulla mitään hinkua ole vielä mummiksi, mutta jos niin kävisi, olisin hyvä mummi :)
ja äitini olisi 64v. isomummi! :)